اولین برد برای لیورپول با سرمربی جدید

اولین برد برای لیورپول با سرمربی جدید

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول بامداد امروز (شنبه ششم مرداد ماه) از ساعت 3 به مصاف رئال بتیس رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، لیورپول با رفتن یورگن کلوپ و آمدن آرنه اسلوت، حالا یک دوران جدید را شروع کرده است و باید دید که شرایط برای لیورپولی ها در این دوران به چه شکل پیش می رود. لیورپول در حال حاضر اردوی پیش فصل خود را در کشور آمریکا برگزار کرده است و در بازی دوستانه به مصاف رئال بتیس رفت.

در این بازی لیورپول در دقیقه 34 توسط دومینیک شوبوسلای موفق شد گلزنی کند. روی این گل محمد صلاح اثر گذار بود و به نوعی پاس گل داد. در بازی های دوستانه معمولا سرمربی ها سعی می کنند که بیشتر به بازیکنان آکادمی میدان بدهند و بازیکنان اصلی خود را کمتر خسته کنند. البته در این بازی آرنه اسلوت از همان ابتدا به بازیکنانی مثل سیمیکاس، واتارو اندو، کرتیس جونز، محمد صلاح، سوبوسلای، فابیو کاروالیو و هاروی الیوت که به نوعی بازیکنان اصلی لیورپول به حساب می آیند، بازی داده بود.

لیورپول در دوران یورگن کلوپ قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و باید دید که در دوران آرنه اسلوت چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تماشای خلاصه بازی لیورپول یک - رئال بتیس صفر

1471