شوخی جالب ستاره سابق بارسلونا با افتخارات لیونل مسی

شوخی جالب ستاره سابق بارسلونا با افتخارات لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- ایوان راکیتیچ در آخرین مصاحبه خود مدعی شده است که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود جامی را برده است که لیونل مسی هرگز نتوانسته آن را ببرد.

به گزارش فوتبالی، ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنان موثر بارسلونا و تیم ملی کرواسی بین سال‌های 2015 تا 2019 بود. او در کنار بازیکنانی همچون لیونل مسی، آندرس اینیستا و لوییس سوارز نسل طلایی بارسلونا را تشکیل داده بودند. راکیتیچ در فینال 2015 برلین گل اول بارسلونا را در مقابل یوونتوس به ثمر رساند. او به خاطر بازی‌های درخشان خود و گل‌های مهمی که با پیراهن بارسا به ثمر رساند، جایگاه محبوبی میان هواداران این تیم دارد.

او حالا در آخرین مصاحبه خود مدعی شده است که در دوران حرفه‌ای خود جامی را برده که لیونل مسی هم نتوانسته آن را ببرد. هافبک کروات سابق بارسلونا در این باره گفت: «با مسی حرف می‌زدم و به او گفتم که تو همه جام‌های ممکن را به دست آوردی، گل‌های مهم زیادی زدی. اما من در دوران فوتبال خودم جامی را بردم که تو هرگز آن را به دست نخواهی آورد، یعنی لیگ اروپا!»

لیونل مسی در سال‌های اخیر توانست ویترین افتخارات ممکن را به دست بیاورد. تا چند سال قبل، شاید تنها نقدی که می‌شد به دوران حرفه‌ای لیونل مسی وارد کرد ناکامی در تورنمنت‌های ملی بود، اما او از سال 2021 توانست 4 جام ملی کسب کند تا همه جام‌های ممکن را به دست آورده باشد. اما حالا ایوان راکیتیچ از جامی که مسی هرگز نتوانست آن را به دست بیاورد رونمایی کرد.

1428