توافقی میان رئال مادرید و ستاره بایرن مونیخ در کار نیست

توافقی میان رئال مادرید و ستاره بایرن مونیخ در کار نیست

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که روز گذشته برخی از رسانه های اسپانیایی گفته بودند که رئال مادرید و آلفونسو دیویس با هم به توافق شخصی رسیده اند، اما حالا روزنامه آلمانی بیلد، چنین خبری را تکذیب کرده است.

به گزارش فوتبالی ، آلفونسو دیویس، مدافع کناری کانادایی بایرن مونیخ، یکی از گزینه های رئال مادرید برای تابستان آینده است. در حقیقت آلفونسو دیویس در پایان فصل 2024/25 تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود چرا که قراردادش با بایرن مونیخ به پایان می رسد. رئال مادرید می خواهد وقتی که او تبدیل به یک بازیکن آزاد شد، او را به خدمت بگیرد.

روزنامه آ اس اسپانیا گزارش داده بود که رئال مادرید با آلفونسو دیویس به یک توافق شخصی دست پیدا کرده است و به این ترتیب دیگر خبری از تمدید قرارداد میان دیویس و بایرن مونیخ نخواهد بود و آلفونسو دیویس منتظر می ماند تا قراردادش با بایرن مونیخ تمام شود و پس از آن راهی رئال مادرید می شود.

حالا روزنامه بیلد آلمان این خبر را به طور کلی تکذیب کرده است و گفته است که هیچ توافقی میان آلفونسو دیویس و رئال مادرید صورت نگرفته است. البته هنوز آلفونسو دیویس توافقی با بایرن مونیخ هم بر سر تمدید قرارداد نداشته است.

1471