قابی دیدنی از زیدان و نادال به همراه مشعل المپیک

قابی دیدنی از زیدان و نادال به همراه مشعل المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته مراسم افتتاحیه رقابت های المپیک 2024 پاریس برگزار شد و توجه های زیادی در سرتاسر دنیا روی این مراسم وجود داشت و چهره های سرشناسی در این مراسم مشعل المپیک را حمل کردند.

به گزارش فوتبالی ، زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه یکی از چهره هایی بود که در مراسم افتتاحیه المپیک حضور پیدا کرد و مشعل المپیک را حمل کرد. چهره سرشناس دیگر، رافائل نادال ستاره دنیای تنیس بود. این ستاره اسپانیایی که خودش هم در رقابت های المپیک 2024 به عنوان یکی از نماینده های اسپانیا حضور دارد، در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 مشعل المپیک را حمل کرد.

زین الدین زیدان مشعل المپیک را در دست داشت و سپس آن را به رافائل نادال تحویل داد و در این هنگام یک قاب دیدنی رقم خورد و زیر باران شهر پاریس، زین الدین زیدان، رافائل نادال را در آغوش کشید و به این ترتیب بود که مشعل را به او تحویل داد.

زیدان خودش بازیکن رئال مادرید و سرمربی این تیم بوده است. رافائل نادال هم از هواداران رئال مادرید است که بار ها برای دیدن بازی های رئال مادرید به سانتیاگو برنابئو رفته است. به همین دلیل این تصویر در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفته است.

1471