علاقه آرسنال به هافبک پاریسن ژرمن

علاقه آرسنال به هافبک پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال مذاکراتی را با پاریسن ژرمن برای خرید فابین روییز ستاره اسپانیایی شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی، فابین روییز یکی از ستاره های اسپانیا در یورو 2024 بود که در نهایت موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و در هر 7 بازی به پیروزی برسد. میکل آرتتا در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تلاش است تا خط هافبکش را تقویت کند و یک شماره 8 باکیفیت در ترکیب داشته باشد. حالا دانکن کاستیلز گزارش داده که توپچی ها مذاکرات خود را با پی اس جی بر سر فابین روییز آغاز کرده اند.

به نقل از سایت گل، کاستیلز خبرنگار سایت فوتبال ترنسفرز، فابین روییز را یک خرید خوب برای تیم میکل آرتتا می داند. فابین روییز در مسابقات یورو 2024 بیشترین برتری را در دوئل های تک به تک و بازپس گیری توپ در یک سوم دفاعی حریف داشته است و حالا با خروج محمد ناصر الننی و همچنین احتمال فروخته شدن توماس پارتی و امیل اسمیت رو، آرسنال به دنبال خرید هافبک در این پنجره نقل انتقالات تابستانی خواهد بود. دیگر گزینه آرسنال در خط هافبک، میکل مرینو ستاره اسپانیایی رئال سوسیداد است. 

البته آرسنال نمی خواهد روییز را به صورت دائمی به خدمت بگیرد. آن ها قصد دارند در ابتدا با جذب او به صورت قرضی، قانون فیرپلی را دور بزنند و سپس در فصل آینده، پول خرید او را کامل به پاریسن ژرمن پرداخت کنند.

4416