استعداد آرژانتینی یوونتوس به جمع شاگردان ده‌روسی پیوست

استعداد آرژانتینی یوونتوس به جمع شاگردان ده‌روسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس سوله استعداد آرژانتینی یوونتوس به دوران حضورش در این باشگاه پایان داد و قرار است که دوران حرفه ای خود را در تیم آ اس رم ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، ماتیاس سوله، بازیکن 21 ساله آرژانتینی که توانایی بازی در پست های وینگر، هافبک هجومی و مهاجم را دارد، از یوونتوس جدا شده است تا راهی آ اس رم شود.

به نقل از فابریزیو رومانو، باشگاه آ اس رم و باشگاه یوونتوس بر سر انتقال ماتیاس سوله به توافق نهایی رسیده اند. ماتیاس سوله قرار است که یک قرارداد پنج ساله با آ اس رم به امضا برساند. به این ترتیب ماتیاس سوله زیر نظر دانیله ده روسی به کار خود ادامه خواهد داد. آ اس رم با پرداخت رقم 26 میلیون یورو به یوونتوس، این بازیکن را خریداری کرده است و 4 میلیون یورو هم بند های مختلفی در قرارداد این بازیکن قرار داده شده است. اگر باشگاه آ اس رم در آینده هم ماتیاس سوله را به فروش برساند، باشگاه یوونتوس 10 درصد از مبلغ فروش را دریافت خواهد کرد.

ماتیاس سوله در فصل قبل به طور قرضی یوونتوس را ترک کرده بود و راهی فروزینونه شده بود. حالا او به طور دائمی یووه را ترک می کند و راهی آ اس رم می شود.

1470