مدافع فرانسوی بارسلونا در تیررس باشگاه سابق خود

مدافع فرانسوی بارسلونا در تیررس باشگاه سابق خود

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به دنبال فروش مدافع فرانسوی خود، یعنی کلمنت لنگله است و باشگاه سویا اخیرا به این بازیکن ابراز علاقه کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی امسال قصد دارد چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار دهد و به فروش برساند. آن‌ها برای خرید بازیکنان مدنظر خود نیاز دارند تا چند بازیکن را به فروش برسانند و از این طریق درآمدزایی کنند. آنسو فاتی، ستاره جوان بارسا یکی از همین بازیکنان بود که در آخرین تمرینات بارسلونا دچار مصدومیت شد و حالا بعید است که تیمی بخواهد او را به خدمت بگیرد.

حالا بارسلونا باید به سراغ فروش دیگر بازیکنان لیست مازاد خود برود. یکی از این بازیکنان کلمنت لنگله است. بازیکنی که پس از اشتباهات فراوان در ترکیب بارسلونا سرانجام از این تیم جدا شد. او پس از دو دوره قرضی در تاتنهام و استون ویلا حالا به تمرینات بارسلونا برگشته است و آماده می‌شود تا فصل جدید را آغاز کند. این بازیکن چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی دریافت کرد اما حاضر نیست فعلا به این لیگ منتقل شود و می‌خواهد همچنان در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد.

به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، در صورتی که کلمنت لنگله برای پایان یافتن قراردادش با بارسلونا به توافق برسد، سویا برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام خواهد کرد. البته برای این انتقال مدافع فرانسوی باید تا حد قابل توجهی دستمزد خودش را کاهش دهد چون سویا توانایی پرداخت دستمزد فعلی لنگله را ندارد.

این بازیکن سابقه بازی در سویا را دارد و پس از درخشش در این باشگاه به بارسلونا پیوست.

1428