هایجک رم از اتلتیکو مادرید؛ آقای گل لالیگا با رم به توافق رسید

هایجک رم از اتلتیکو مادرید؛ آقای گل لالیگا با رم به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی- آ اس رم در روزهای اخیر مذاکرات خوبی با آرتم دووبیک، آقای گل فصل گذشته لالیگا داشته و در آستانه هایجک کردن این بازیکن از خیرونا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، آرتم دووبیک، آقای گل فصل گذشته لالیگا در ماه‌های اخیر مورد توجه باشگاه‌های زیادی در سطح اروپا قرار گرفت. اخیرا این مهاجم مذاکرات مثبتی با مدیران اتلتیکو مادرید انجام داد اما گفته می‌شود که ایجنت این بازیکن معامله را بر هم زده است. این در حالی است که خبرگزاری‌ها مدعی شده بودند اتلتیکو مادرید با آرتم دووبیک و باشگاه خیرونا به توافقات نهایی دست پیدا کرده است.

پس از جدایی آلوارو موراتا از اتلتیکو مادرید، سران این باشگاه تلاش زیادی کردند تا مهاجم اوکراینی خیرونا را جایگزین موراتا کنند، اما حالا به نظر می‌رسد که روند مذاکرات متوقف شده باشد. آ اس رم حالا قصد دارد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را بکند و این بازیکن را تا قبل از آن‌که اتلتیکو دوباره به مذاکرات برگردد به خدمت بگیرد.

به نقل از فابریزیو رومانو، دووبیک با انتقال به آ اس رم موافقت کرده و آماده است تا فصل آینده یکی از بازیکنان جیالوروسی باشد. مذاکرات دووبیک با اتلتیکو مادرید متوقف شده، اما رم و دنیله ده روسی فشار زیادی برای انجام سریع این معامله می‌آورند.

رم پس از جدایی سردار آزمون و روملو لوکاکو، به دنبال خرید یک مهاجم هدف شش‌دانگ است. آن‌ها می‌خواهند یک مهاجم کلاسیک باکیفیت به خدمت بگیرند و آرتم دووبیک می‌تواند گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد. باید دید آیا این مهاجم اوکراینی در فوتبال ایتالیا هم خوش می‌درخشد یا خیر؟

1428