اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؛ ترکیه گزینه بعدی قرمزها!

اردوی پرسپولیس در هلند لغو شد؛ ترکیه گزینه بعدی قرمزها!

پایگاه خبری فوتبالی- خبرهای ضد و نقیضی که از چند روز پیش درباره لغو احتمالی اردوی پرسپولیس در هلند شنیده می‌شد سرانجام به واقعیت پیوست.

به گزارش فوتبالی، در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس چند روز پیش خبر داده بود که پرسپولیس برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی روز 9 مرداد عازم کشور هلند می‌شود اما خبر رسیده است که برگزاری این اردو به طور کلی لغو شده است.

روز 30 تیر سایت باشگاه پرسپولیس نوشته بود: «مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس، نهم مرداد ماه برای برپایی اردوی آماده سازی پیش فصل عازم کشور هلند خواهد بود. پرسپولیس در جریان برپایی این اردو برگزاری مسابقات دوستانه را برنامه‌ریزی خواهد کرد.»

این خبر در حالی در سایت باشگاه منتشر شده بود که از چند روز قبل زمزمه‌هایی مبنی بر لغو احتمالی این اردو به گوش می‌رسید. اما با خبری که سایت باشگاه منتشر کرد همه به این اطمینان رسیدند که اردوی هلند برگزار خواهد شد.

حالا و 5 روز پس از انتشار این خبر رسانه‌ها خبر داده‌اند که این اردو به دلایلی لغو شده است. خبرگزاری فارس خبر داده است که با وجود تلاش‌ها برای گرفتن ویزای شینگن و حضور سرخپوشان در سفارت، اما به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس قید سفر به هلند را زده و قرار است محل اردو تغییر کند.

خبرگزاری تسنیم هم پیشتر و در تاریخ 3 مرداد درباره لغو این اردو نوشته بود: «در حالی که هنوز نقل‌و‌انتقالات باشگاه پرسپولیس به پایان نرسیده است و تیم کامل در اختیار گاریدو قرار ندارد، شنیده می‌شود تعویق سه باره زمان اردوی سرخپوشان در هلند مشکل‌ساز شده است و به همین دلیل امکان دارد اردوی سرخپوشان در کشور هلند به طور کامل لغو شود.»

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که تکمیل نشدن تیم و همچنین شرایط دشوار برای دریافت ویزای شینگن باعث شده است مدیران باشگاه پرسپولیس ناچار به لغو اردو شوند. البته آنها تلاش می‌کنند تا خیلی سریع شرایط برگزاری اردو در ترکیه را فراهم کنند.

برگزاری اردو در ترکیه مزیت‌هایی هم دارد. هم ارزان‌تر است، هم ویزای شینگن نمی‌خواهد و هم هماهنگی‌ها سریع‌تر پیش می‌رود. گفته می‌شود تاریخ برگزاری اردوی جدید در ترکیه به زودی توسط باشگاه اعلام خواهد شد.

1359