توضیح مالک خیبر درباره روند نقل و انتقالات باشگاه/ 4 بازیکن خارجی به تیم اضافه می‌شوند

توضیح مالک خیبر درباره روند نقل و انتقالات باشگاه/ 4 بازیکن خارجی به تیم اضافه می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از اضافه شدن 4 بازیکن خارجی به این تیم خبر داد و گفت بازیکنان جذب شده مورد تایید کادرفنی هستند.

به گزارش فوتبالی، خیبر خرم‌آباد موفق شد فصل گذشته عنوان قهرمان لیگ دسته اول را به خود اختصاص دهد و به لیگ برتر صعود کند. باشگاه لرستانی که امسال هم رضا مهاجری را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، از مدتی قبل فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد و چند بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شده و قرارداد چند بازیکن هم تمدید شد؛ اما خبری از بازیکنان خارجی در نقل و انتقالات خیبر نبود و تمام بازیکنان جذب شده از لیگ‌های داخلی بودند.

اما امروز مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر در صحبت‌های خود از اضافه شدن 4 بازیکن خارجی به ترکیب تیم خبر داد و درباره روند نقل و انتقالاتی باشگاه تصریح کرد: «تا به امروز قرارداد ۱۰ بازیکن را با نظر کادر فنی تمدید کرده‌ایم و با ۱۰ بازیکن جدید نیز قرارداد بسته‌ایم. کیفیت بازیکنان جذب شده مورد تایید کادر فنی نیز است. همچنین پنج نفر از بازیکنان جدید تیم، لر تبار هستند. از ۱۰ بازیکن جدید ۴ بازیکن جوان خوب و آینده‌دار هستند. در بحث نقل و انتقالات نیز به نظرم خیبر موفق عمل کرده و توانسته بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند.»

مالک خیبر درباره میزان بودجه اختصاص داده شده به نقل وانتقالات خاطرنشان کرد: «سال اول حضورمان در لیگ برتر است و در نقل و انتقالات و هزینه کرد مانند سال اول لیگ یک عمل خواهیم کرد.»

7474