روش بازیکنان اتلتیک بیلبائو برای جلوگیری از انتقال ستاره تیمشان به بارسلونا

روش بازیکنان اتلتیک بیلبائو برای جلوگیری از انتقال ستاره تیمشان به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- نیکو ویلیامز چند هفته‌ای است که در حال مذاکره با بارسلونا است، اما بازیکنان و مدیران اتلتیک بیلبائو تمام سعی خود را می‌کنند تا از بارسایی شدن این بازیکن جلوگیری کنند.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز یکی از بازیکنان مورد نظر بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی امسال است. بازیکنی که توانایی این را دارد تا جان تازه‌ای به خط حمله بارسلونا ببخشد. زوج او و لامین یامال در رقابت‌های یورو 2024 نشان دادند که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

خوان لاپورتا، مدیر بارسلونا نیز مانند خیلی از هواداران این باشگاه آرزو دارد زوج یامال و نیکو را در بارسلونا ببیند. خیلی از هواداران فوتبال از تماشای این دو بازیکن در کنار هم در یورو 2024 لذت بردند. آن‌ها نشان دادند که درک بالایی از بازی همدیگر دارند. گل اول تیم ملی اسپانیا در بازی فینال کاملا نشان‌دهنده هماهنگی این دو بازیکن است، جایی که لامین یامال توپ را همانطور که نیکو ویلیامز انتظار دارد برایش ساخته و پرداخته می‌کند تا گل اول لاروخا به ثمر برسد.

در هفته‌های اخیر شنیده شد که تمام توافقات لازم انجام شده و تنها جزئیات قرارداد باقی مانده است. اگر طرفین بر سر این جزئیات هم به توافق برسند، به زودی نیکو ویلیامز پیراهن بارسلونا را به تن خواهد کرد. اما در اتلتیک بیلبائو هم تلاش‌های زیادی انجام می‌شود تا از جدایی نیکو جلوگیری کنند. به نقل از جرارد رومرو، برخی از بازیکنان اتلتیک بیلبائو به نیکو ویلیامز هشدار داده‌اند که ممکن است بارسلونا نتواند قرارداد او را ثبت کند تا مانع انتقال او به بارسا شوند.

1428