مقاصد احتمالی کاپیتان فصل گذشته بارسلونا مشخص شدند

مقاصد احتمالی کاپیتان فصل گذشته بارسلونا مشخص شدند

پایگاه خبری فوتبالی- سرخی روبرتو، هافبک و کاپیتان اول فصل گذشته بارسلونا در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، با پایان یافتن فصل، قرارداد سرخی روبرتو، هافبک اسپانیایی بارسلونا هم به پایان رسید. او کاپیتان اول بارسلونا در فصل گذشته بود. ژاوی هرناندز از رفتار حرفه‌ای در رختکن تیم حمایت می‌کرد و او را الگویی مناسب برای بازیکنان جوان می‌دانستند. ژاوی بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که در صورت ماندگار شدن به عنوان سرمربی بارسا، قرارداد سرخی روبرتو نیز تمدید خواهد شد.

اما در پایان فصل ژاوی هرناندز از هدایت بارسلونا برکنار شد تا ماندن سرخی روبرتو چندان مطمئن نباشد. هانسی فلیک جانشین ژاوی هرناندز شد، سرمربی‌ای که گفته می‌شود تمایل چندانی به حفظ سرخی روبرتو ندارد. فلیک او را مهره‌ای مهم برای تیمش نمی‌داند و ترجیح می‌دهد بازیکنان دیگری را به جای او در تیم خود داشته باشد. او حتی در مصاحبه امروز خود نیز به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرد.

حالا سرخی روبرتو باید به دنبال باشگاه بعدی خود باشد. او می‌خواهد همچنان در فوتبال اروپا حضور داشته باشد. شنیده‎ها حاکی از آن است که کاپیتان فصل گذشته بارسا ترجیح می‌دهد فصل آینده در لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشد. به گزارش رادیو کاتالونیا، وستهام یونایتد، استون ویلا و آژاکس مقاصد احتمالی این بازیکن برای فصل آینده خواهند بود.

در صورتی که روبرتو به استون ویلا بپیوندد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و احتمال دارد تا با باشگاه سابق خود روبه‌رو شود.

1428