خنده‌های فردوسی‌پور و یوسفی در واکنش به شکایت محمد ربیعی/ فردوسی‌پور: احتمالا من و پیمان با هم، همبند می شویم!

خنده‌های فردوسی‌پور و یوسفی در واکنش به شکایت محمد ربیعی/ فردوسی‌پور: احتمالا من و پیمان با هم، همبند می شویم!

پایگاه خبری فوتبالی- عادل فردوسی‌پور و پیمان یوسفی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی مبنی بر شکایت محمد ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان و فعلی ذوب آهن، واکنشی توام با خنده و شوخی نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که خبرگزاری فارس خبر شکایت محمد ربیعی (سرمربی ذوب‌آهن) از چند مجری را منتشر کرد.

یکی از مجریانی که با شکایت محمد ربیعی مواجه شد، پیمان یوسفی بود که در حال حاضر به عنوان تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم فعالیت می‌کند. این برنامه به مدت دو سه هفته به ماجرای فساد در فوتبال ایران پرداخت. محمد ربیعی علاوه بر یوسفی، از رضا جاودانی (عضو فعلی کمیته انضباطی) و عادل فردوسی‌پور (مجری برنامه متوقف شده نود) هم شکایت کرده است. فردوسی پور و جاودانی در یک برنامه اینترنی افشاگری هایی را درباره فساد در فوتبال ایران انجام دادند. ظاهرا شکایتی که برای فردوسی پور و یوسفی رفته، به اتهام افترا و نشر اکاذیب بوده است. 

امروز، عادل فردوسی‌پور و پیمان یوسفی در مراسم ختم دختر امیر حاج‌رضایی حضور پیدا کرده بودند که گزارشگر فوتبالی مقابل آنها حاضر شد و سوالی در خصوص شکایت محمد ربیعی مطرح کرد. اما واکنش فردوسی‌پور و یوسفی در این زمینه خیلی جالب بود و آن‌ها با خنده و شوخی از این سوال استقبال کردند!

یوسفی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی با خنده پاسخ داد: «از عادل هم شکایت شده!» فردوسی‌پور هم در حالی که با بی‌تفاوتی می‌خندید، گفت: «احتمالا من و پیمان با هم (در زندان) همبند می شویم!»

یوسفی و فردوسی‌پور به همراه رضا جاودانی و مهدی شریفی، دیگر مجری برنامه ورزش و مردم قرار است روز 15 مردادماه در دادگاه حاضر شوند و در مقابل اتهامات وارده از خود دفاع کنند. فردوسی‌پور پیش از این گفته بود مشکلی با حضور در دادگاه ندارد و حاضر است تا آخر این ماجرا پیش برود.

7474