توضیحات سرپرست تیم فوتسال مهبد درباره درگیری در لیگ جوانان

توضیحات سرپرست تیم فوتسال مهبد درباره درگیری در لیگ جوانان

پایگاه خبری فوتبالی- زارعی، سرپرست تیم‌ فوتسال مبهد خراسان در مورد درگیری و حواشی اتفاق افتاده بین تیمهای مبهد خراسان و بافق یزد در لیگ جوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، مسعود زارعی در مورد حواشی و حادثه روز گذشته در بازی دو تیم مبهد خراسان و بافق یزد در لیگ جوانان فوتسال کشور اظهار داشت:  از زمانی که داخل شهر بافق شدیم توقع میزبانی خوبی از این تیم را داشتیم حالا من کاری به امکانات و...این مسائل ندارم که معمولا در فوتسال وجود دارد.

سرپرست تیم مبهد خراسان گفت: از ابتدای مسابقه همه چیز خوب پیش رفت اما متاسفانه با هر سوت داور کادر فنی تیم بافق اعتراض، فحاشی و تهدید می‌کردند جالب اینکه سرپرست تیم بافق که ظاهرا دبیر هیات فوتبال استان هم است توسط داور اخراج شدند.

وی افزود: بعد از این اخراج، هواداران این تیم با عکس العمل سرپرست تیم بیشتر تحریک شدند. در دقایق آخر بازی داور  یک خطا به نفع تیم ما گرفت که همه به  درون زمین ریختند این موضوع شروع درگیری بود که بازیکن ما از ناحیه چشم آسیب دید.

زارعی ادامه داد: تا به بازیکن رسیدم پزشک اورژانس در حال شستشوی چشمش بود و بعد از پانسمان راهی بیمارستان شدیم که پزشک اورژانس گفتند احتمال دارد شکستگی یا رگ چشم پاره باشد. بعد از عکس از چشم، دکتر اعلام کرد خدا را شکر عکس، شکستگی و پارگی نشان نمی دهد ولی حتما باید به مراکز استان و چشم پزشک مراجعه کنید.

وی در پاسخ به سوالی که واکنش سازمان لیگ فوتسال بعد از این درگیری حواشی چه بود گفت: بعد از رسانه ای شدن خبر توسط رسانه ها نوری مسئول سازمان لیگ و کامیانی دبیر این سازمان تماس گرفتند چرا شما این موضوع را رسانه ای کردید این رسانه با ما مشکل دارد که در جواب گفتم که از طرف من نبوده و من فقط برای هیات فوتبال استان خودم ارسال کردم که من اینجا غریب هستم چکار کنم.

وی در ادامه گفت: من بارها به ناظر بازی مراجعه کردم و همه مشکلات از جمله نبود رختکن و کجا باید بازیکن استراحت کند را گفتم آن‌هم در حالی که فحاشی و پرتاپ بطری بسوی بازیکنان ما را ناظر از نزدیک شاهد بود اما متاسفانه وی توجهی به این موضوعات نداشت.

زارعی گفت: نوری از سازمان لیگ به گونه ای تهدید آمیز با من صحبت می‌کرد که ما به شما محبت کردیم، امتیاز دادیم و درس عبرت باشد که به همه شهرها یک امتیاز و... بیشتر ندهیم. جریان امتیاز تیم مبهد به این صورت است که سال گذشته لیگ مناطق کشور بودیم با اختر خراسان اعلام شده بود چهار تیم اول به لیگ یک صعود مستقیم می کند متاسفانه تیم ما به خاطر تفاضل گل پنجم شد که با نامه نگاری و به جای یک سهمیه دیگر از استان خراسان با تغییر نام وارد لیگ جوانان شدیم. در پاسخ به نوری مسول برگزاری مسابقات گفتم این حرف دلیل نمی‌شود، می‌گویید ما محبت کردیم دست شما درد نکند، اما سلامتی و امنیت بازیکن برای ما از هر چیزی مهمتر است.

وی افزود: واقع صحنه ها و ميزباني خوبی را شاهد نبودیم حتی یکی از بازیکنان ما در خوابگاه دچار عقرب زدگی شد و ساعت ۲ بامداد راهی بیمارستان شدیم بازیکنان ما همگی جوان هستند و این اتفاقات باعث ترس وحشت آنها شده بود.

7474