عکس؛ رونالدو با کلاه اسپورتینگ، پدل بازی کرد

عکس؛ رونالدو با کلاه اسپورتینگ، پدل بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اسپورتینگ جایگاه ویژه ای را در قلب کریستیانو رونالدو دارد و حالا ستاره پرتغالی در حین "پدل" بازی کردنش از کلاه مربوط به باشگاه پرتغالی استفاده کرده است. 

به گزارش فوتبالی، برنده پنج دوره توپ طلا در حال استراحت پس از فصلی سنگین است. این ستاره پس از ناکامی در یورو 2024 و ناتوانی در گلزنی در این مسابقات به تعطیلات رفته است. رونالدو فصل گذشته برای النصر 50 گل به ثمر رساند و حالا خودش را برای فصل 25-2024 آماده می کند. وی فعلا در حال سپری کردن تعطیلات در کنار همسر و فرزندش است. 

رونالدو علاقه زیادی به رشته ورزشی پدل دارد، رشته ای که شبیه تنیس است اما در زمین کوچک تری برگزار می شود و علاقمندان زیادی دارد. کریستیانو تصویری از پدل بازی کردنش منتشر کرده که نکته جالب این جاست که از کلاه باشگاه سابقش اسپورتینگ استفاده کرده است. 

رونالدو در آکادمی اسپورتینگ رشد کرد و در سال 2003 از این تیم راهی منچستریونایتد شد. در سالهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت رونالدو به اسپورتینگ مطرح شده بود چرا که گفته می شد که مادرش به چنین اتفاقی علاقمند است اما فعلا این اتفاق رخ نداده است.  در واقع النصر قصد دارد که قرارداد رونالدو را تا 2026 تمدید کند و این بازیکن را تا دو سال دیگر در ترکیبش داشته باشد.

4125