باشگاه لیگ دسته هشتم انگلیس، بنزما و یارانش را به چالش طلبید!

باشگاه لیگ دسته هشتم انگلیس، بنزما و یارانش را به چالش طلبید!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از باشگاه های سطح پایین فوتبال انگلیس پیشنهاد عجیبی را به الاتحاد و ستارگانش نظیر کریم بنزما داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آترتون کولیریس در فصل آینده در لیگ دسته هشتم انگلیس حضور پیدا خواهد کرد چرا که فصل گذشته از لیگ برتر شمال انگلیس سقوط کردند.  به نظر می رسد که این باشگاه هر چند که اوضاع ورزشی خوبی ندارد اما اعتماد به نفسش را از دست نداده و برای رقبا کری می خواند!

برای باشگاهی نظیر آترتون کولیریس خیلی سخت است که بتواند برای خود رقیب تابستانی پیدا کند چرا که بعید است که باشگاه های سطح بالا راضی به تقابل با آنها شوند به خصوص باشگاه هایی که ستارگان پرشماری را در ترکیب خود دارند.

حالا این باشگاه لیگ دسته هشتم انگلیس از باشگاه الاتحاد عربستان خواسته تا با آنها بازی دوستانه ای داشته باشد. الاتحاد که 9 دوره قهرمان لیگ عربستان شده، ستارگانی نظیر کانته، فابینیو و بنزما را در ترکیبش دارد. 

باشگاه آترتون در پیامی توییتری نوشته است:" پنج سال پیش در چنین روزی در ورزشگاه اسکونا از الاتحاد عربستان پذیرایی کردیم و با گلهای مت گریمشاو و دنی اوبراین با نتیجه دو بر صفر پیروزی تاریخی را کسب کردیم.  دوست دارید بازی انتقامی با ما داشته باشید؟"

در واقع آترتون و الاتحاد در سال 2019 در دیداری دوستانه به مصاف همدیگر رفتند. الاتحاد در ان تابستان بازیهای دوستانه دیگری با لوبتون و لیدزیونایتد هم داشت. 

4125