عکس؛ پرهزینه‌ترین باشگاه‌های اروپایی تا به اینجای فصل نقل و انتقالات

عکس؛ پرهزینه‌ترین باشگاه‌های اروپایی تا به اینجای فصل نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استون ویلا، تا به اینجای فصل نقل و انتقالات توانسته بازیکنان موثری را جذب کند و بیشترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات مختص به این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، فصل نقل و انتقالات با تمام حواشی و اخبار داغ خود آغاز شده است. در این فصل، خبرنگاران هر لحظه جابه‌جایی بازیکنان را خبر می‌دهند و هواداران این اخبار را با دقت دنبال می‌کنند. امسال هم بازار نقل و انتقالات داغ است و بازیکنان زیادی در آستانه انتقال به باشگاه دیگری قرار دارند. به طور کلی می‌توان گفت فصل نقل و انتقالات، دوران خوبی برای خبرنگاران فوتبال و ایجنت‌ها به حساب می‌آید، چرا که می‌توانند از طریق جابه‌جایی بازیکنان پول خوبی به جیب بزنند.

تا به اینجای فصل نقل و انتقالات برخی تیم‌های عملکرد خوبی داشتند و توانستند نقاط ضعف خود را به خوبی پوشش دهند، اما برخی تیم‌ها هم مثل بارسلونا هنوز کار خودشان را شروع نکرده‌اند و تا به اینجای فصل نقل و انتقالات منفعل ظاهر شدند.

پرهزینه‌ترین تیم بازار نقل و انتقالات استون ویلا بوده است. باشگاهی که با هدایت اونای امری توانست جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، حالا سعی دارد تا با جذب بازیکنان باکیفیت برای حضوری مقتدرانه در این مسابقات آماده شود. امری پیش از این گفته بود که انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا دارد.

بایرن مونیخ دیگر تیمی بود که توانست خریدهای خوب و باکیفیتی انجام دهد. آن‎‌ها به همراه ونسان کمپانی رویاهای بزرگی برای فصل پیش رو در سر دارند.

1428