اصرار کارلو آنچلوتی به حفظ مدافع چپ فرانسوی

اصرار کارلو آنچلوتی به حفظ مدافع چپ فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به مدیران این باشگاه اعلام کرده است برای فصل آینده به فرلاند مندی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، خرید مدافع کناری یکی از اهداف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در این فصل است. آن‌ها آلفونسو دیویس و ترنت الکساندر آرنولد را برای تقویت خط دفاعی تیمشان از جناحین زیر نظر دارند. اما کارلتو علاقه خاصی به بازی فرلاند مندی دارد و می‌خواهد او را در تیم خود نگه دارد.

او فرلاند مندی را مهره‌ای ضروری می‌داند. بازیکن فرانسوی می‌تواند تعادل را در ترکیب رئال مادرید ایجاد کند. با اضافه شدن کیلیان امباپه، قوای هجومی کهکشانی‌ها افزایش می‌یابد. دنی کارواخال نیز از سمت راست نفوذ می‌کند تا به خط حمله تیمش اضافه کند، اما فرلاند مندی بازیکنی است با خصوصیت‌های تدافعی. کسی که کمتر به خط حمله اضافه می‌شود و معمولا سر جای خودش باقی می‌ماند.

این در حالی است که آلفونسو دیویس کاملا سبک متفاوتی را نسبت به مندی ارائه می‌کند. او مانند کارواخال علاقه دارد تا بیشتر در کارهای هجومی حضور داشته باشد. دیویس در تیم ملی کانادا در پست وینگر بازی می‌کند و همین موضوع نشان از تمایل این بازیکن به حمله دارد. اما ظاهرا کارلتو ترجیح می‌دهد در سمت چپ بازیکنی داشته باشد که کمتر رو به جلو حرکت کند.

خط حمله رئال مادرید در جناح چپ با وجود وینیسیوس جونیور و کیلیان امباپه شاید نیازی به حمایت از سوی مدافع کناری نداشته باشد. هرکدام از این دو بازیکن به تنهایی توانایی مغلوب ساختن مدافعان حریف را دارند.

1428