پیوستن مدافع باتجربه آلمانی به رئال مادرید غیرممکن است

پیوستن مدافع باتجربه آلمانی به رئال مادرید غیرممکن است

پایگاه خبری فوتبالی- متس هوملس، مدافع باتجربه آلمانی که صحبت‌هایی در خصوص انتقالش به رئال مادرید وجود داشت، حالا از این باشگاه اسپانیایی دور شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین مدافعان اروپا در فصل گذشته متس هوملس باتجربه بود. بازیکنی که توانست در قلب خط دفاع بروسیا دورتموند در کنار اشلوتربک خوش بدرخشد و کمک کند تا زنبورهای دره روهر به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسند. اما این نمایش درخشان او نه باعث شد به اردوی تیم ملی آلمان برای یورو 2024 دعوت شود و نه باعث شد مدیران دورتموند او را برای فصل آینده نگه دارند.

هوملس در اواسط فصل با ادین ترزیچ، سرمربی جوان بروسیا دورتموند به مشکل خورد اما تا پایان فصل اخبار زیادی در این خصوص به بیرون درز نکرد. با پایان یافتن فصل، رسانه‌ها خبر دادند که شرط متس هوملس برای ماندن در بروسیا دورتموند، برکناری ادین ترزیچ از هدایت این تیم است. مدیران باشگاه آلمانی اما تصمیم گرفتند هر دو نفر را کنار بگذارند تا تیمشان از حاشیه دور بماند.

حالا هوملس به دنبال تیم جدید برای خود می‌گردد. او مدتی مورد توجه باشگاه آ اس رم و چند تیم ایتالیایی دیگر قرار گرفت اما در حال حاضر صحبتی در مورد انتقال او به سری آ ایتالیا به گوش نمی‌رسد. او انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان را هم رد کرده است. در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره انتقال این بازیکن به رئال مادرید شنیده شد.

به نقل از خوزه مانوئل مورنو، انتقال متس هوملس به رئال مادرید غیرممکن است. باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی برای این مدافع آلمانی رقم می‌خورد.

1428