اعتراض استقلال به حکم کمیته انضباطی؛ مهرداد دو جلسه تخفیف می‌گیرد و به دربی می‌رسد؟

اعتراض استقلال به حکم کمیته انضباطی؛ مهرداد دو جلسه تخفیف می‌گیرد و به دربی می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در تلاش است با اعتراض به محرومیت محمدی او را به دربی رفت برساند.

به گزارش فوتبالی، روز سه‌شنبه مراسم قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات رقبای خود را در هفته‌های مختلف لیگ برتر شناختند. طبق اعلام قبلی قرار است مسابقات از اواخر مرداد ماه شروع شود.

یکی از سوژه‌های جذاب قرعه کشی لیگ برتر در همه ادوار این مسابقات این است که استقلال و پرسپولیس در کدام هفته‌ها با هم روبرو می‌شوند. طبق قرعه مشخص شد که بازی رفت و برگشت دو تیم در هفته‌های ششم و بیست و یکم برگزار خواهد شد. 

اما بلافاصله بعد از مشخص شدن برنامه دربی‌های رفت و برگشت، رسانه‌ها خبر دادند که مهرداد محمدی که با حکم کمیته انضباطی 6 جلسه محروم شده است دربی رفت را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. چرا که او پس از پایان لیگ بیست و سوم محروم شد و او 6 بازی ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.

اما سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که باشگاه استقلال در تلاش است از این محرومیت کم کند. این سایت خبر داده است: «باشگاه استقلال برای مهرداد محمدی لایحه دفاعیه تنظیم کرده و از ارکان قضایی فدراسیون خواسته است تا در مجازات او تجدید نظر شود. استقلالی‌ها روی دو مساله در این لایحه متمرکز شده‌اند. اول اینکه مهرداد محمدی سابقه محرومیت انضباطی در استقلال ندارد و چون برای اولین مرتبه بود که چنین حرکتی انجام داده است، می‌توان با استفاده از راهکارهای قانونی برایش تخفیف در نظر گرفت. از سوی دیگر، استقلالی‌ها روی این مسئله هم تمرکز شده‌اند که مهرداد محمدی پس از بازی با پیکان در شرایطی خاص و فضایی غیر استاندارد که بیرون از محوطه قانونی برای مصاحبه بود، با رسانه‌ها همکلام شد و به خاطر قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر، وضعیت روحی مناسبی نداشت به همین خاطر تمرکز خود را از دست داد و از کلمات نامناسبی استفاده کرد که می‌توان در موردش تخفیف قائل شد.»

خبر ورزشی خبر داده است که برخی از مسئولان استقلال معتقدند محرومیت مهرداد پس از فرجام‌خواهی به ۳ یا حداکثر ۴ جلسه تقلیل پیدا می‌کند و او خواهد توانست در دربی هفته ششم مقابل پرسپولیس به میدان برود. البته گذشت زمان ثابت می‌کند که ادعای استقلالی‌ها تا چه اندازه درست خواهد بود.

1359