توضیح کشوری‌فرد درباره احضار در پرونده فساد در فوتبال؛ از بچگی با فساد مبارزه می‌کردیم!

توضیح کشوری‌فرد درباره احضار در پرونده فساد در فوتبال؛ از بچگی با فساد مبارزه می‌کردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر سازمان لیگ در گفت‌وگویی اختصاصی با فوتبالی درباره احضارش در پرونده فساد در فوتبال توضیحاتی داد. 

به گزارش فوتبالی، صبح روز سه‌نشبه بود که اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در یک نشست خبری درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال توضیح داد. او گفت: «اخیرا ۵ نفر جدید در همین ارتباط احضار شده‌اند که از مسئولین سابق فدراسیون فوتبال و یک نفر آن‌ها مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیما است

در این نشست هیچ نامی از این افراد برده نشد اما خبرگزاری فارس از چند نفر نام برد و در انتهای خبرش نوشت که این افراد به اتهام اخذ رشوه به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار شده‌اند. یکی از افرادی که فارس از آنها نام برده بود «محمدرضا کشوری‌فرد» دبیر سازمان لیگ است.

روز گذشته خبرنگار «فوتبالی» در مقابل سازمان لیگ با کشوری گفت‌‌وگویی انجام داد. کشوری‌فرد درباره این که در این پرونده احضار شده است گفت: «ما به عنوان مطلع احضار شده‌ایم و پاسخگو هستیم. هر کسی که تخلف کرده باید جواب بدهد. قاضی محترم دستور داده‌اند که به کرمان برویم که ببینیم چه اتفاقی افتاده است. در این زمینه از چیزی اطلاع نداریم. اگر کسی کاری کرده خودش باید جوابگو باشد. من واقعا خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. کسی که کاری کرده است لااقل باید خودش اطلاع داشته باشد. من فکر بقیه کسانی هم که احضار شده‌اند به عنوان مطلع احضار شده‌اند. قضاوت هم با مردم است.»

کشوری‌فرد درباره این که آیا در طول دوران فعالیتش شاهد تخلفی بوده یا تذکری به متخلفان داده است یا نه گفت: «ما همیشه به نیروهای خودمان تذکر می‌دهیم که تخلف نکنند. اصلا ما خودمان سال‌هاست داریم با فساد مبارزه می‌کنیم. اگر اینجا باشیم باز هم انجام می‌دهیم. جای دیگر هم باشیم باز انجام می‌دهیم. فساد چیزی نیست که باب شود. ما از بچگی با فساد مبارزه می‌کردیم. اگر سابقه من را بپرسید به شما خواهند گفت.» 

1359