وینگر ملی پوش انگلیسی به دنبال راهی برای حضور در لیورپول

وینگر ملی پوش انگلیسی به دنبال راهی برای حضور در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ملی پوش انگلیسی نیوکاسل قصد حضور در لیورپول را دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف آنتونی گوردون در حالی که با تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ حضور داشت به هم تیمی های خود گفت که انتقال به لیورپول برای او اتفاق خواهد افتاد و این بازیکن فصل آینده در جمع قرمزپوشان بندر مرسی ساید توپ خواهد زد. نمایندگان این وینگر در اواخر ماه ژوئن بسیار تلاش کردند تا این انتقال را تمام کنند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشدند. اگرچه آنتونی گوردون از انتقال به لیورپول استقبال می کند و باشگاه برای انتقال این وینگر به آنفیلد تلاش می کند اما آنها حق نیوکاسل را در تصمیم گیری درک می کنند. به نظر می رسد کلاغ ها برای فروش این ملی پوش انگلیسی ۱۰۰ میلیون پوند طلب خواهند کرد.

ادی هاو سرمربی نیوکاسل درباره انتقال بازیکن خود به لیورپول در مصاحبه ای گفت: "آنتونی گوردون بازیکنی حیاتی برای ما است و ما نمی‌ خواهیم همچین مهره ای را از دست بدهیم. واقعا چرا بخواهیم بهترین بازیکنان تیم را از دست بدهیم؟ ما واقعا سخت جنگیدیم تا بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. در آن چند هفته گذشته فرایند نقل و انتقالات برای ما بسیار سخت بود اما قطعا شرایط تیم با حضور بازیکنانی مانند آنتونی گوردون خوب خواهد بود."

بازیکن سابق اورتون که طی دو فصل اخیر یکی از بهترین های لیگ برتر انگلیس بوده قطعا تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی سوژه خوبی برای رسانه ها خواهد بود.

۱۰۰۹