واکنش تند ماسکرانو به اتفاق عجیبی که در پاریس افتاد، سرمربی امید آرژانتین آمپر چسباند!

واکنش تند ماسکرانو به اتفاق عجیبی که در پاریس افتاد، سرمربی امید آرژانتین آمپر چسباند!

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر ماسکرانو سرمربی تیم امید آرژانتین است و تیمش امروز در اولین بازی در رقابت های المپیک 2024 پاریس، با نتیجه دو بر یک مقابل تیم امید مراکش شکست خورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی آرژانتین در لحظات پایانی بازی گل دوم و تساوی را به ثمر رساند اما بازی به علت هجوم هواداران به داخل زمین نزدیک به دو ساعت متوقف شد و پس از آن دوباره از سر گرفته شد و گل دوم آرژانتین هم به خاطر آفساید رد شد.

ماسکرانو در واکنش به این اتفاقات پس از پایان بازی گفت:" من نمی دانم که چه اتفاقی رخ داده است. داور ها حدود یک ساعت و نیم در حال بازبینی صحنه بودند؟! باید اجازه می دادند که بازی در همان لحظه ادامه پیدا کند نه این که یک ساعت و نیم به بعد دوباره به زمین برگردیم در حالی که گل ما مردود شده است."

خاویر ماسکرانو در ادامه افزود:" وقتی که به رختکن رفتیم، دیگر از هیچ کدام از اتفاقاتی که در حال رخ دادن بود خبر نداشتیم. داور ها بابت اتفاقاتی که افتاد هیچ توضیحی به ما ندادند و نفهمیدیم که گل ما چگونه و به چه علت مردود شد. این باعث شرمساری است که یک بازی در سطح المپیک به خاطر ورود هواداران متوقف می شود. من نتیجه را از سایت رسمی المپیک دنبال کردم و این نتیجه تساوی دو بر دو بود. نمی خواهم که کسی به من لطف کند اما در این سطح نباید مورد تمسخر قرار بگیریم."

1470