خبرگزاری فارس خبر داد؛ شکایت محمد ربیعی از فردوسی‌پور، جادوانی و مجریان «ورزش و مردم»

خبرگزاری فارس خبر داد؛ شکایت محمد ربیعی از فردوسی‌پور، جادوانی و مجریان «ورزش و مردم»

پایگاه خبری فوتبالی- پیگیری پرونده فساد در فوتبال حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، آنطور که خبرگزاری فارس خبر داده محمد علی ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان که در حال حاضر هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده دارد از چند مجری و فعال رسانه‌ای شکایت کرده است.

خبرگزاری فارس دقایقی پیش خبر داد که محمد علی ربیعی سرمربی سابق مس رفسنجان که فصل گذشته در تیم ذوب آهن اصفهان فعالیت می‌کرد و این فصل هم در ذوب آهن کار می کند، از پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم و مهدی شریفی گزارشگر و عضو تحریریه این برنامه که در خلال برنامه آیتم هایی را به صورت زنده و ضبط شده اجرا می کند، به اتهام افترا و نشر اکاذیب شکایت کرده است.

این دو باید در روز 15 مرداد در دادگاه حاضر شوند. از طرفی دیگر فارس نوشته است که ربیعی از عادل فردوسی پور مجری برنامه متوقف شده نود و رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به همین اتهامات به مراجع قضایی شکایت کرده است. جاودانی و فردوسی پور در برنامه ای اینترنتی به ماجراهای مس رفسنجان پرداختند.

«فوتبالی» در این باره با عادل فردوسی‌پور و پیمان یوسفی تماس گرفت که هر دو نفر تایید کردند که ربیعی از آنها شکایت کرده است و باید 15 مرداد به دادگاه بروند. 

پیمان یوسفی در این باره به فوتبالی گفت: در برنامه‌ ورزش و مردم در دو سه هفته ای که به این مساله پرداختیم هرگز از نامی از محمد ربیعی نبردیم و اتهامی هم به او نزدیم اما به دادگاه می رویم و حتما پاسخگو خواهیم بود.

فردوسی پور هم در همان برنامه اینترنتی از حجم شکایت ها خبر داده بود و گفته بود که حاضر است در دادگاه حاضر شود و تا آخرش برود.

1359