رکورد جالب یک فوتبالیست زن در اینستاگرام/ محبوب‌تر از باشگاه‌های اینتر و میلان!

رکورد جالب یک فوتبالیست زن در اینستاگرام/ محبوب‌تر از باشگاه‌های اینتر و میلان!

پایگاه خبری فوتبالی- فوتبال زنان در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و به همین دلیل بازیکنان این رشته شناخته تر شده اند. نکته جالبی که این روز ها وجود دارد تعداد دنبال کننده های یکی از بازیکنان فوتبال زنان است که از باشگاه های با اصالت فوتبال مثل میلان و اینترمیلان بیشتر است.

به گزارش فوتبالی، با روند چشمگیر توسعه فوتبال زنان در دنیا، این روز ها شاهد شناخت بازیکنان این رشته در بین مردم هستیم. فوتبال زنانی که تا چند سال قبل کمتر کسی به آن توجه می کرد، حالا یکی از رشته هایی شده است که طرفداران خاص خود را به دست آورده است.

در روز های اخیر اتفاق جالبی برای یکی از فوتبالیست های زن افتاده است؛ آلیشا لمن که در فصل نقل و انتقالات به همراه نامزدش داگلاس لوییز به یوونتوس پیوست حالا به یکی از چهره های مشهور اینستاگرامی تبدیل شده است به طوری که تعداد دنبال کننده های او از دو باشگاه قدیمی میلان و اینتر میلان هم بیشتر شده تا کاربران در شبکه های اجتماعی به این موضوع بپردازند.

آلیشا لمن سوییسی یک فوتبالیست معمولی است اما عمده شهرتش را به خاطر فعالیت هایش در اینستاگرام دارد. او حالا ۱۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و از این نظر در بین ورزشکاران زن نفر اول است. باشگاه بزرگ میلان در اینستاگرام ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد و اینتر را هم ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دنبال می کنند تا این بازیکن از دو باشگاه با اصالت بیشتر دنبال کننده یا فالوور داشته باشد.

6001