پرسپولیس با ذوب آهن شروع می‌کند؛ فرمول قهرمانی تکرار می‌شود؟

پرسپولیس با ذوب آهن شروع می‌کند؛ فرمول قهرمانی تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در هفته اول لیگ فصل آینده باید باید برابر ذوب آهن قرار بگیرد و برای کسب سه امتیاز تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، قرعه‌کشی بیست ‌و چهارمین دوره لیگ برتر روز گذشته برگزار شد و تیم‌ها هفته رویارویی با رقبایشان را شناختند. پرسپولیس در 6 هفته ابتدایی با قرعه مرگ مواجه شده است و به ترتیب باید برابر ذوب آهن، تراکتور، فولاد، گل گهر، آلومینیوم و استقلال قرار بگیرد.

قرمزها اما به یک نکته آمار امیدوار هستند و آن هم تقابل با ذوب آهن در هفته اول است. یحیی گل‌محمدی در لیگ بیست‌ودوم سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت و با این تیم به مقام قهرمانی رسید. قرمزهای پایتخت در آن فصل استرس زیادی را تجربه کردند زیرا برای قهرمانی نیاز به درخشش در هفته‌های پایانی داشتند و درنهایت با اختلاف یک امتیاز نسبت به سپاهان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

پرسپولیس در هفته ابتدایی لیگ بیست ‌و دوم برابر ذوب آهن قرار گرفت و با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. در دیدار برگشت اما شاگردان گل‌محمدی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. پرسپولیس لیگ بیست‌وچهارم را مانند لیگ بیست‌ودوم با ذوب آهن شروع می‌کند و هواداران قرمزها امید دارند تا مانند آن دوره، بتوانند فصل را با جام به اتمام برسانند.

5793