سعید سحرخیزان در گفت‌و‌گو با فوتبالی: خودم را با طارمی و آزمون مقایسه نمی‌کنم/ آرزویم بازی برای تیم ملی است

سعید سحرخیزان در گفت‌و‌گو با فوتبالی: خودم را با طارمی و آزمون مقایسه نمی‌کنم/ آرزویم بازی برای تیم ملی است

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ایرانی اورنبورگ، لیگ روسیه را لیگ خوبی برای ورود به فوتبال اروپا می‌داند.

به گزارش فوتبالی، سعید سحرخیزان تصمیم گرفت پیراهن گل گهر را با پیراهن اورنبورگ روسیه عوض کند تا همبازی محمد قربانی در این تیم شود.

او صحبتهایش با خبرنگار فوتبالی را از توضیح درباره آخرین وضعیتش شروع می‌کند:" خدا را شکر شرایط خوبی دارم‌ و با تیم تمرین می‌کنم. چون تازه به تمرینات اضافه شده‌ام چند روزی زمان میبرد تا بتوانم بچه ها و محیط را کامل بشناسم و با آنها هماهنگ شوم. آقای قربانی خیلی در این زمینه به من کمک می‌کند تا هرچه زودتر به آشنایی لازم برسم."

سحرخیزان در شرایطی از گل گهر جدا شده که از دید او، تیم سیرجانی فصل قبل، بدشانسی آورد:" در گل گهر فصل خیلی خوبی داشتم. آقای اوزونیدیس خیلی به من کمک کرد. بابت فصل خوبم در گل گهر از همه‌ هواداران، مدیران تیم، کادر فنی و همه همبازیانم ممنون هستم. پارسال تیم خیلی خوبی داشتیم ولی با بد شانسی امتیازات زیادی از دست دادیم. امیدوارم گل گهر و مردم خوب سیرجان امسال  فصل خوبی را در پیش داشته باشند."

سحرخیزان امیدوار است حضور در لیگ روسیه، نقش یک سکوی پرتاب را برای او ایفا کند تا این بازیکن در آینده راهی لیگهای معتبر اروپایی شود:" دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم. فعلا در شرایط کنونی برای ورود به فوتبال اروپا، روسیه بهترین گزینه برای من بود."

مهمترین سوالی که می‌توان در این مقطع از سحرخیزان بپرسید، ادعای مدیر برنامه‌های اوست که به یک رسانه روسی گفته بازیکن جدید اورنبرگ از لحاظ استعداد چیزی کمتر از سردار آزمون و مهدی طارمی ندارد. سعید در واکنش به تعریف مدیر برنامه‌هایش می‌گوید:" آقای آزمون و طارمی بهترین مهاجمان حال حاضر ایران هستند. من خودم را با آنها مقایسه نمی‌کنم.  به عنوان یک بازیکن جوان سعی می‌کنم از تجربیاتشان استفاده کنم که اگر لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم در کنار آنها برای کشورمان افتخارآفرینی کنم."

سحرخیزان امیدوار است که بتواند در آینده، حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را هم تجربه کند:" بازی در تیم ملی ایران یکی از بزرگترین آرزوهای من است. البته که کار سختی هم هست. کشور ما بازیکن‌های بزرگی دارد ولی من هم  در این مسیر تمام تلاشم را خواهم کرد. خیلی امیدوار هستم که در آینده بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی باشم و برای شادی دل مردم ایران گلزنی کنم."

گفت و گو از مریم صمدی

6768