استون ویلا همچنان به دنبال خرید ستاره پرحاشیه اتلتیکو مادرید

استون ویلا همچنان به دنبال خرید ستاره پرحاشیه اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید مورد توجه استون ویلا قرار گرفته و اونای امری اصرار بر خرید این وینگر 25 ساله دارد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال راهی می‌گردد برای خلاص شدن از شر ژائو فلیکس. بازیکنی که با مبلغ نجومی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوسته بود، پس از حواشی زیادی که در تمرینات اتلتی به وجود آورد از این تیم طرد شد. او چندین مرتبه با دیگو سیمئونه و کادر فنی او دچار مشکل شد.

نه فلیکس و نه اتلتیکو مادرید تمایلی به ادامه همکاری ندارند، اما مبلغی که روخی بلانکو در ازای فروش او می‌خواهد برای دیگر باشگاه‌های معقولانه به نظر نمی‌رسد. در ابتدا صحبت‌هایی بود مبنی بر این‌که بارسلونا، باشگاه قرضی فصل گذشته فلیکس برای خرید دائمی این بازیکن اقدام کند، اما در حال حاضر نیکو ویلیامز و دنی اولمو اولویت‌های بالاتری نسبت به ستاره پرتغالی هستند.

اما در روزهای اخیر یک باشگاه نشان داد که علاقه دارد فلیکس را به صورت دائمی و با مبلغ درخواستی اتلتیکو مادرید جذب کند. استون ویلا که فصل آینده باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند، سعی دارد تا ترکیبی در خور رقابت با تیم‌های بزرگ اروپایی ببندد. آن‌ها پس از خرید آمادو اونانا، حالا در پی جذب ژائو فلیکس هم هستند.

به نقل از فابریزیو رومانو، مذاکرات میان استون ویلا و ژائو فلیکس همچنان ادامه دارد. اونای امری، سرمربی اسپانیایی شیرهای بیرمنگام هم اعتقاد خاصی به بازی فلیکس دارد. او برای خرید ستاره پرتغالی به مدیران باشگاه فشار می‌آورد.

1428