هافبک دانمارکی اسپورتینگ پرتغال در رادار منچستریونایتد

هافبک دانمارکی اسپورتینگ پرتغال در رادار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد سعی دارد تا در ادامه فصل نقل و انتقالات به فعالیت خود ادامه دهد و حالا شنیده می‌شود که مورتن هیلومان، ستاره خط هافبک اسپورتینگ لیسبون و تیم دانمارک مورد توجه مدیران منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در هفته‌های اخیر فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته است. مدیریت جدید باشگاه منچستریونایتد با آوردن دن اسورث و عمر برادا، دو مدیر ورزشی موفق در فوتبال انگلیس سعی دارد تا پروژه جدیدی را آغاز کند. گروه مدیریتی اینئوس برنامه مفصلی برای به اوج برگرداندن منچستریونایتد دارند.

آن‌ها برای دست یافتن به هدف خود، در این چند هفته گذشته، دو ستاره جوان و آینده‌دار فوتبال اروپا را به خدمت گرفتند. قرمزهای اولدترافورد در ابتدا جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی باشگاه بولونیا را جذب کردند و سپس به سراغ لنی یورو، مدافع بااستعداد و 18 ساله باشگاه لیل فرانسه رفتند و او را به خدمت گرفتند. اما فعالیت آن‌ها هنوز تمام نشده و اینطور که از اخبار پیدا است، احتمالا منچستریونایتد تا پایان نقل و انتقالات تابستانی یک خرید دیگر را هم به سرانجام می‌رسانند.

به نقل از نشریه تایمز، مورتن هیولمان، هافبک دانمارکی باشگاه اسپورتینگ لیسبون مورد توجه مدیران منچستریونایتد قرار گرفته است. سران منچستریونایتد تصور می‌کنند تا او از اوگارته بازیکن هجومی‌تری است و توانایی بازی‌خوانی بالاتری نسبت به هافبک اهل اروگوئه دارد.

هیولمان بند فسخ 80 میلیون یورویی در قرارداد خود دارد که مبلغ کمی هم نیست. منچستریونایتد تا به حال خریدهای خوبی از اسپورتینگ پرتغال داشته و باید دید آیا هیولمان نیز راه بازیکنان قبلی که از اسپورتینگ راهی منچسترشدند را طی می‌کند یا خیر؟

1428