شماره جدیدی که ستاره دانمارکی منچستریونایتد به تن می‌کند

شماره جدیدی که ستاره دانمارکی منچستریونایتد به تن می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی منچستریونایتد که فصل گذشته پیراهن شماره 11 تیمش را به تن می‌کرد، حالا با رفتن آنتونی مارسیال پیراهن شماره 9 شیاطین سرخ را خواهد پوشید.

به گزارش فوتبالی، راسموس هویلوند یکی از خریدهای گران‌قیمت منچستریونایتد در فصول اخیر بوده است. این مهاجم جوان دانمارکی که به علت شباهتی که از نظر سبک بازی، ظاهری و اسمی که با ارلینگ هالند دارند، خیلی اوقات با او مقایسه می‌شود. اما آمار او در لیگ برتر انگلیس به هیچ وجه با آماری که غول نروژی سیتیزن‌ها به ثبت رسانده قابل مقایسه نیست.

او در فصل گذشته در مقطعی برای قرمزهای شهر منچستر خوش درخشید و گل‌های حساس و مهمی هم به ثمر رساند، اما مثل خیلی از بازیکنان منچستریونایتد در فصل گذشته اسیر مصدومیت شد و پس از بازگشت هم نتوانست تا پایان فصل عملکرد خوب میانه فصل را تکرار کند.

با این‌که اخیرا منچستریونایتد جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا را به خدمت گرفت، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران و کادر فنی باشگاه همچنان به مهاجم دانمارکی تیمشان اعتماد دارند. او یکی از بازیکنانی است که مدیران او را غیرقابل فروش می‌دانند و سعی دارند برای مدت طولانی در باشگاه نگهش دارند.

حالا با اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، راسموس هویلوند فصل آینده یکی از شماره‌های مهم تیم را به تن خواهد کرد. با جدایی آنتونی مارسیال در پایان فصل، این شماره خالی شد و حالا در اختیار راسموس هویلوند قرار گرفته است. باید دید آیا هویلوند می‌تواند با شماره جدید خود در پیراهن منچستریوتایتد بدرخشد یا خیر؟

1428