دستان خالی اریک تن هاگ در اردوی پیش‌فصل آمریکا

دستان خالی اریک تن هاگ در اردوی پیش‌فصل آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد در حالی باید راهی اردوی پیش‌فصل در کشور ایالات متحده آمریکا شود که 6 بازیکن خود را در اختیار ندارد و این می‌تواند خبر بدی برای تن هاگ و هواداران شیاطین سرخ باشد.

به گزارش فوتبالی، هواداران منچستریونایتد امیدوار هستند تا تیمشان در فصل آینده، انتظاراتشان را برآورده کند و بتواند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورد. عده‌ای از آن‌ها هنوز به اریک تن هاگ، سرمربی هلندی تیمشان باور دارند و ناکامی‌های فصل گذشته را حاصل مصدومیت‌های پرتعداد و درازمدت بازیکنان تیم خود می‌دانند.

مدیران منچستریونایتد نیز این اتفاق را نوعی بدشانسی برای تیمشان تلقی کردند و تن هاگ را تا سال 2026 در منچستر ماندگار کردند. آن‌ها با ایجاد تغییر و تحول در کادر فنی باشگاه، امیدوار بودند تا قرمزهای شهر منچستر اردوی پیش‌فصل خوبی را پشت سر بگذارد. معمولا تیم‌ها در تورهای پیش‌فصل به امور بدنسازی می‌پردازند تا در طول فصل مصدومیت‌ها گریبان‌گیر آن‌ها نشود.

اما منچستریونایتد در اردوی پیش‌فصل امسال 6 ستاره سرشناس خود را در اختیار نخواهد داشت. به نقل از کریس ویلر، خبرنگار نشریه تلگراف، منچستریونایتد در اردوی آمریکا کوبی ماینو، لیساندرو مارتینز، لوک شاو، جاشوا زیرکزی، الخاندرو گارناچو و فاکوندو پلیستری را به علت حضور در تورنمنت‌های ملی در اختیار ندارد. این بازیکنان، البته به غیر از پلیستری، جزو مهره‌های اصلی منچستریونایتد برای فصل آینده به حساب می‌آیند.

این یک خبر بد برای اریک تن هاگ خواهد بود. دوری این بازیکنان از تمرینات بدنسازی پیش‌فصل می‌تواند برایشان گران تمام شود. باید دید آیا تن هاگ و بدنسازان منچستریونایتد راهکاری برای این بازیکنان در نظر می‌گیرند یا خیر؟

1428