عکس؛ هم‌تیمی سابق لواندوفسکی که حالا مربی او شده است

عکس؛ هم‌تیمی سابق لواندوفسکی که حالا مربی او شده است

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا که دوران حرفه ای خود را به عنوان بازیکن به اتمام رسانده است، حالا وارد عرصه مربیگری شده است و به عنوان یکی از دستیاران هانسی فلیک به کادر فنی بارسلونا اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر تیم بارسلونا در اردوی پیش فصل است و در حال آماده سازی خود برای فصل جدید است. رابرت لواندوفسکی مهاجم نوک لهستانی بارسلونا در یکی از تصاویری که از تمرینات بارسلونا منتشر شده است، در کنار تیاگو آلکانتارا حضور دارد. تیاگو آلکانتارا سال ها با رابرت لواندوفسکی هم‌تیمی بوده است. در حقیقت تیاگو بین سال های 2013 تا 2020 بازیکن بایرن مونیخ بوده است. رابرت لواندوفسکی هم بین سال های 2014 تا 2022 بازیکن بایرن مونیخ بوده است. تیاگو و لواندوفسکی بین سال های 2014 تا 2020 یعنی به مدت شش سال در بایرن مونیخ با هم هم‌تیمی بوده اند.

حالا در بارسلونا، تیاگو آلکانتارا مربی رابرت لواندوفسکی شده است و باید دید که اوضاع برای آن ها در فصل پیش رو به چه شکل پیش می رود. تیاگو آلکانتارا 33 سال سن دارد و رابرت لواندوفسکی 35 ساله است. در واقع تیاگو آلکانتارا از روبرت لواندوفسکی از لحاظ سن و سال کوچک تر است.

1471