سپاهان، خانه‌ای برای جوانان؛ اینجا دیگر خانه سالمندان نیست!

سپاهان، خانه‌ای برای جوانان؛ اینجا دیگر خانه سالمندان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان در نقل ‌وانتقالات لیگ بیست‌ و چهارم مسیر جالبی را در پیش گرفته‌ و دیگر خبری از بازیکنان مسن در سبد خرید زردپوشان اصفهانی نیست.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در ابتدای لیگ بیست‌ و سوم عملکرد خوبی داشت و چندین هفته به صدر جدول تکیه زده بود اما آتش تند حواشی دامان مورایس و شاگردانش را گرفت تا زردپوشان اصفهانی رفته‌رفته از کورس قهرمانی خارج شوند.

سپاهان اما در جام حذفی جبران مافات کرد و موفق شد در فینال این رقابت‌ها با شکست مس رفسنجان، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پس از این قهرمانی بود که به هواداران سپاهان شوک بزرگی وارد شد، ژوزه مورایس از سمت خود کناره‌گیری کرد اما درنهایت مدیران سپاهان موفق شدند او را راضی به ادامه همکاری کنند تا او فصل آینده هم در اصفهان مربیگری کند.

سپاهانی‌ها در نقل ‌و انتقالات لیگ بیست‌وسوم بازیکنان سن‌ و سال‌داری مانند کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر، برایان دابو، هادی محمدی و… را جذب کردند که میانگین سنی این تیم را به عدد ۲۶ رسانده بود.

تابستان داغ ۱۴۰۳ اما فصل جدیدی را در اصفهان ورق زده است. این بار دیگر خبری از خریدهای مسن نیست و اولویت مدیران سپاهان جذب بازیکنان جوان است. 

نگاهی به خریدهای کنونی زردپوشان اصفهانی داشته باشید؛ محمدامین حزباوی (۲۱ سال)، وحدت حنانوف (۲۳ سال)، حسین گودرزی (۲۳ سال)، صالح حردانی (۲۵ سال)، مهدی لیموچی (۲۴ سال)، محمدمهدی محبی (۲۴ سال) و جواد آقایی‌پور (۲۴ سال) خریدهای جوان و آینده‌دار سپاهان هستند که می‌توانند نوید روزهای خوبی را بدهند. جدایی رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم باعث شده میانگین سنی ترکیب تیم ژوزه مورایس کاهش قابل توجهی داشته باشد و اکنون به عدد ۲۴.۷ رسیده است. در شرایط فعلی لیگ برتر، سپاهان پس از ملوان، جوان‌ترین تیم است و با توجه به جدایی شهریار مغانلو، این عدد باز هم کاهش کرده است.

۵۷۹۳