توضیح شبکه ورزش سیما؛ مجری احضار شده از یک سال و نیم پیش، در شبکه ورزش فعالیت ندارد!

توضیح شبکه ورزش سیما؛ مجری احضار شده از یک سال و نیم پیش، در شبکه ورزش فعالیت ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- شبکه ورزش صدا و سیما به خبر احضار یک مجری ورزشی در پرونده فساد در فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مدتی بود از پرونده فساد در فوتبال خبر تازه‌ای منتشر نمی‌شد و فوتبالدوستان اطلاع زیادی از آخرین وضعیت این پرونده نداشتند. اما سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری که امروز برگزار شد اخبار جدیدی را در ارتباط با این پرونده اعلام کرد.

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال، گفت: «در راستای رسیدگی به فساد در باشگاه مس رفسنجان برای چند نفر از مسئولان باشگاه و لیگ، کمیته داوران و گزارشگران ورزشی پرونده تشکیل و تفهیم اتهام شدند که اکنون با تامین‌های مناسب آزاد هستند. مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر سیرجان با سپردن وثیقه در تاریخ ۲۴ تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده است، اخیرا هم ۵ نفر جدید در همین ارتباط احضار که از مسئولین سابق فدراسیون فوتبال و یک نفر آن‌ها مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیما است.»

در خبری که سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد مساله احضار یکی از مجریان برنامه‌‌های ورزشی صدا و سیما، توجه و کنجکاوی خیلی از فوتبالدوستان را برانگیخت و باعث شد علاقمندان به فوتبال به دنبال کشف نام این مجری بروند. در این بین خبرگزاری فارس و کانال‌های خبری در فضای مجازی به یک فرد اشاره کردند که سال‌ها در شبکه ورزش صدا و سیما مشغول فعالیت بود.

 خبرگزاری فارس از این مجری با عنوان مجری برنامه شبهای فوتبالی شبکه ورزش یاد کرده بود که چون از نام سابق یا اسبق استفاده نکرده بود، اذهان به سمت مجریان فعلی این برنامه رفت اما سایت شبکه ورزش صدا و سیما در یک خبر بیانیه وار، نسبت به انتشار این اخبار واکنش نشان داد. در این خبر به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش سیما در این باره نوشت: «مجری ورزشی که امروز به نقل از سخنگوی قوه قضاییه به همراه نفرات دیگری از فدراسیون فوتبال در پرونده فساد در فوتبال به دستگاه قضایی در استان کرمان احضار شده است بیش از یک سال و نیم است در صداو سیما هیچ گونه فعالیتی ندارد.»

1359