تلاش دوباره اتلتیکو مادرید برای خرید هافبک ملی‌پوش چلسی

تلاش دوباره اتلتیکو مادرید برای خرید هافبک ملی‌پوش چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- اتلتیکو مادرید سعی دارد تا برای تقویت خط هافبک خود بار دیگر به کانر گلگر پیشنهاد دهد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید یکی از تیم‌های فعال نقل و انتقالات تابستانی در هفته‌های اخیر بوده است. گفته می‌شود که آن‌ها برای خرید رابین لنورماند، مدافع اسپانیایی رئال سوسیداد و آرتم دووبیک، مهاجم اوکراینی خیرونا به توافق نهایی رسیدند و به زودی این دو انتقال به صورت رسمی اعلام می‌شود. اما این پایان کار اتلتیکو مادرید در این پنجره نقل و انتقالاتی نیست. آن‌ها هنوز یک هافبک دیگر برای تکمیل اسکواد خود نیاز دارند.

میکل مرینو، هافبک ملی‌پوش رئال سوسیداد یکی از گزینه‌های اصلی اتلتیکو مادرید برای مستحکم ساختن کمربند خط میانی است. این بازیکن جزو تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 بود که توانست به همراه لاروخا قهرمان این مسابقات شود. اما این بازیکن می‌داند که آرسنال و بارسلونا هم به جذب او علاقه‌مند هستند. مرینو ترجیح می‌دهد به جای اتلتیکو مادرید، به یکی از این دو تیم بپیوندد.

کانر گلگر، هافبک انگلیسی چلسی از دیگر گزینه‌های مدیران اتلتیکو مادرید است. گلگر فصل گذشته عملکرد خوبی زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو داشت، اما با جدایی سرمربی آرژانتینی حالا مشخص نیست که این بازیکن در چلسی بماند یا خیر؟ سران باشگاه انگلیسی به دنبال فروش او هستند. چند باشگاه انگلیسی مثل تاتنهام و نیوکاسل در کنار اتلتیکو مادرید شرایط گلگر را زیر نظر دارند.

به نقل از روزنامه اسپانیایی آ اس، اتلتیکو مادرید دوباره برای خرید کانر گلگر تلاش می‌کند. اولین پیشنهاد آن‌ها توسط مدیران چلسی رد شد. باشگاه لندنی حداقل 40 میلیون یورو برای فروش گلگر می‌خواهد.

1428