یک تیم وحشتناک می‌سازم؛ خط و نشان جدی سرمربی پاری سن ژرمن برای رقبا

یک تیم وحشتناک می‌سازم؛ خط و نشان جدی سرمربی پاری سن ژرمن برای رقبا

پایگاه خبری فوتبالی- لوییز انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در آخرین اظهارات خود اعلام کرد قصد دارد تیم وحشتناکی برای پاریسی‌ها بسازد.

به گزارش فوتبالی، به عقیده خیلی از کارشناسان و هواداران، پاری سن ژرمن پس از جدایی کیلیان امباپه با مشکلاتی جدی مواجه می‌شود. در فصول اخیر امباپه مهم‌ترین بازیکن پاری سن ژرمن بود و خیلی وقت‌ها به تنهایی این تیم را به پیروزی رساند. او در برخی بازی‌ها تک و تنها جور دیگر بازیکنان خط حمله پاری سن ژرمن را کشید.

این فوق ستاره فرانسوی، در این تابستان به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست تا سرانجام اتفاقی که ناصر الخلیفی نمی‌خواست رقم بخورد. مدیریت پاری سن ژرمن تلاش زیادی کرد تا امباپه را به صورت رایگان و آزاد از دست ندهد، اما در نهایت این اتفاق افتاد. حالا سران باشگاه فرانسوی به دنبال جایگزینی باکیفیت برای امباپه هستند. رافائل لیائو، خویچا کواراتسخلیا و جیدون سانچو گزینه‌های جانشینی برای امباپه هستند، اما عقیده بر آن است که هیچکدام از این بازیکنان نمی‌تواند جای خالی امباپه را پر کند.

اما ظاهرا لوییز انریکه چنین عقیده‌ای ندارد. او در فصل گذشته تلاش کرد تا نشان دهد تیمش آنچنان به امباپه وابسته نیست. او فوق ستاره فرانسوی را نیمکت‌نشین کرد. انریکه حالا بار دیگر اعلام کرده است که فصل آینده یک تیم رویایی برای پاری سن ژرمن می‌سازد. او در این باره گفت: «من پاری سن ژرمن را به شرایط ایده‌آل می‌رسانم که هر بازیکنی در آن لذت ببرد. به زودی یک پاری سن ژرمن وحشتناک را تماشا خواهید کرد.»

1428