انتقال ستاره آلومینیوم به پرسپولیس منتفی شد؛ از مخالفت حسینی تا رضایت 30 میلیاردی!

انتقال ستاره آلومینیوم به پرسپولیس منتفی شد؛ از مخالفت حسینی تا رضایت 30 میلیاردی!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدمهدی لطفی وینگر آلومینیوم یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای نقل ‌و انتقالات تابستانی بود اما مخالفت مجتبی حسینی این انتقال را منتفی کرد.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش در تاریخ 26 تیر ماه 1403 با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک شرایط جذب محمدمهدی لطفی را جویا شد. قرمزها پیش از این قصد داشتند مهدی لیموچی را به خدمت بگیرند اما درنهایت این بازیکن با چرخشی 180 درجه‌ای راهی سپاهان شد.

مدیران پرسپولیس امید داشتند در پروژه جذب لطفی شکست نخورند اما طبق شنیده‌ها آلومینیوم اراک راضی به جدایی بازیکن خود نشده است. مجتبی حسینی که سکان هدایت ایرالکو را در دست دارد با انتقال این بازیکن نه تنها به پرسپولیس، بلکه به هر تیمی مخالفت کرده و ظاهرا حساب زیادی روی محمدمهدی لطفی باز کرده است.

البته طبق شنیده‌ها رجاییان مدیرعامل آلومینیوم اراک هم قصد داشته در صورت موافقت حسینی، مبلغ رضایتنامه لطفی را 30 میلیارد تومان اعلام کند و احتمالا بعد از این اتفاق پرسپولیس، یا سر مبلغ رضایتنامه با باشگاه اراکی چانه می‌زد یا اینکه کلا قید این بازیکن را می‌زد.

به هر روی فعالیت قرمزهای پایتخت همچنان در بازار نقل‌وانتقالات ادامه دارد و باید دید درنهایت چه تغییراتی در ترکیب این تیم رخ می‌دهد.

5793