دختر ۱۹ ساله المپیکی ایران: بی‌تجربه نیستم/ می‌خواهم بهترین خودم باشم

دختر ۱۹ ساله المپیکی ایران: بی‌تجربه نیستم/ می‌خواهم بهترین خودم باشم

پایگاه خبری فوتبالی- دختر تکواندوکار المپیکی ایران گفت: تلاشم بر این است در روز مسابقه بهترین خود باشم.

به گزارش فوتبالی، مبینا نعمت‌زاده در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های المپیک پاریس اظهار کرد: در حال حاضر آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را طی می‌کنم، روند تمرینات راضی کننده است و در اوج آمادگی قرار دارم و ۱۲ مرداد برای شرکت در مسابقات عازم پاریس می‌شوم.

وی گفت: ۱۹ سال سن دارم و این اولین حضور من در المپیک است، البته با تمام حریفانی که در صحنه المپیک با آنها رقابت خواهم داشت یک بار مبارزه کرده‌ام و برابر آنها هم برد داشتم و هم شکست خوردم. به هر صورت بی‌تجربه نیستم و تلاشم بر این است که بهترین خود در صحنه المپیک باشم.

ورزشکار المپیکی تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه داد: از ۴ سال پیش برای المپیک پاریس برنامه ریزی کرده بودم و یقین داشتم که سنم به این المپیک می‌خورد و با توجه به توانمندی خود یقین داشتم که در این دوره سهمیه المپیک را کسب خواهم کرد و به خودم ایمان داشتم. اگر در روز مسابقه خود مبینا رقابت کند شک ندارم که بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.

نعمت‌زاده همچنین در پاسخ به این پرسش که برای رسیدن به المپیک چه کسانی حامی اصلی شما بودند؟ افزود: من از خانواده‌ام و همچنین استاد ساعی و کادر فنی تشکر می‌کنم که همیشه در این مسیر همراه من بودند و برای کسب سهمیه المپیک زحمات زیادی برای من کشیدند. امیدوارم پاسخگوی زحمات آنها باشم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چقدر از نظر روانی آماده شرکت در بازی‌های المپیک پاریس هستید؟ خاطرنشان کرد: اصلا نتیجه‌ را پیش‌بینی نمی‌کنم و تلاشم بر این است که در روز مسابقات بهترین خود باشم. مطمئنم اگر از نظر روحی و روانی بهترین خود باشم نتیجه خوبی حاصل خود شد.

7474