اسطوره دورتموند، شگفتی نقل و انتقالاتی رئال مادرید؟

اسطوره دورتموند، شگفتی نقل و انتقالاتی رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - سایت ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت مدعی شده است که رئال مادرید شرایط خرید متس هوملس مدافع میانی 35 ساله سابق دورتموند را دنبال می کند که از زمان اتمام قراردادش بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی هوملس به فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و دورتموند در ومبلی برمی گردد. این بازی با پیروزی رئالی ها با نتیجه دو بر صفر همراه شد و هوملس و تیمش شکست خوردند.

گاتزتا دلوا اسپورت مدعی شده است که هوملس مذاکراتی با بولونیا برای فصل آینده داشته است اما فعلا این مذاکرات را متوقف کرده چرا که به پیوستن به رئال مادرید امیدوار شده است. در حقیقت این بازیکن که در دوران فوتبالش در دورتموند و بایرن مونیخ بازی کرده، حالا برای اولین بار می تواند از بوندسلیگا خارج شود. 

رئال مادرید به خرید در پست دفاع میانی نیاز دارد چرا که پس از شکست در خرید لنی یورو، رئالی ها فقط سه مدافع در اختیار دارند: رودیگر، میلیتائو و آلابا که نفر سوم مصدوم است. از سویی خسوس وایخو که از قرارداد قرضی از گرانادا برگشته هم اصرار شدیدی به ماندن در رئال مادرید دارد هر چند که آنچلوتی چندان روی او حساب نمی کند. 

مدیران رئال با قطعیت می گویند که خبری از خرید در پست دفاع میانی نیست اما ایتالیایی ها همچنان هوملس را یک گزینه می دانند.

4125