چالش عالیشاه و مرد آرزانتینی؛ پای کرونا وسط بود!

چالش عالیشاه و مرد آرزانتینی؛ پای کرونا وسط بود!

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه از دلایل چالش‌های خودش با گابریل کالدرون، سرمربی سابقه پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از بدشانس‌ترین سرمربیان خارجی تاریخ لیگ برتر گابریل کالدرون باشد. سرمربی آرژانتینی که جانشنین برانکو در پرسپولیس شد و به همین خاطر هرگز همراهی همه سکوها را با خود نداشت. او تنها 17 مرتبه روی نیمکت پرسپولیس نشست و با قهرمان کردن این تیم در پایان نیم فصل اول لیگ نوزدهم، از پرسپولیس جدا شد.

در دوران حضور او در ایران تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با او سازگاری نداشتند که یکی از آن‌ها امید عالیشاه بود! 

کاپیتان فعلی قرمزها در آن مقطع زمانی در پست غیرتخصصی هافبک دفاعی توسط مرد آرژانتینی به کار گرفته می‌شد که مورد تعجب خیلی‌ها بود. 

عالیشاه تنها در 8 مسابقه لیگ برتری در زمان کالدرون برای پرسپولیس به میدان رفت که تنها در دو تا از آن‌ها فیکس بازی کرد. همین اتفاق باعث شده بود که این بحث به‌طور جدی مطرح شود که اگر کالدرون در پرسپولیس بماند عالیشاه از این تیم خواهد رفت!

حالا بعد از گذشت تقریبا 5 سال از آن روزها عالیشاه توضیح جالبی درباره آن مقطع دارد.

او که دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود درباره این موضوع گفته است:" در زمان آقای کالدرون من بیشتر به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شدم که واقعا عجیب بود. من در آن مقطع زمانی به همراه شجاع خلیل‌زاده دچار بیماری کرونا شده بودیم  که هنوز در جهان ناشناخته بود و حتی من 2 ماه به شدت درگیر آن بودم به همین خاطر تعدادی از بازی‌ها را از دست دادم و زمانی که خوب شدم نمی‌دانم آقای کالدرون چه صحبت‌هایی شنیده بود که دیگر به من بازی نمی‌داد."

9098