پاریسن ژرمن به دنبال کاپیتان منچستریونایتد

پاریسن ژرمن به دنبال کاپیتان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، پاریسن ژرمن نسبت به جذب برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد علاقه مند است. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، به صورت رایگان کیلیان امباپه را از دست داد و این ستاره فرانسوی بالاخره به رئال مادرید پیوست. حالا پی اس جی قصد دارد با خرید چند بازیکن بزرگ، جای خالی کیلیان امباپه را پر کند و در این راه قصد دارد برونو فرناندز را به پارک دو پرنس بکشاند. 

به نقل از سایت گل، برونو فرناندز در زمستان سال 2020 با مبلغ 60 میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و حالا کاپیتان شیاطین سرخ است. علیرغم نمایش های ضعیف منچستریونایتد در چند فصل اخیر، برونو فرناندز یک مهره کلیدی برای این باشگاه بوده و حالا چند تیم مثل بایرن مونیخ و النصر شرایط جذب او را بررسی می کنند. 

سایت TEAMTalk در ابتدای این ماه گزارش داد که یونایتد به هافبک پرتغالی چراغ سبز داده تا با تیم های عربستانی مذاکره کند و حالا پی اس جی می خواهد از این فرصت استفاده کند و برونو فرناندز را به خدمت بگیرد. 

البته پاریسن ژرمن در سال 2021 در زمان مربیگری توماس توخل نیز علاقه زیادی به جذب برونو فرناندز داشت، اما هیچ وقت به هدفش نرسید.

4416