هافبک تیم ملی فرانسه با میلان به توافق شخصی رسید

هافبک تیم ملی فرانسه با میلان به توافق شخصی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی باشگاه موناکو با تیم میلان به توافق نهایی دست یافت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا یوسف فوفانا هافبک میانی باشگاه موناکو و تیم ملی فوتبال فرانسه بر سر قراردادی ۴ ساله با تیم میلان به توافق شخصی دست یافته است و اکنون باشگاه میلان باید با موناکو برای جذب بازیکن به توافق برسد تا این بازیکن بتواند در جمع روسونری حضور پیدا کند و بازیکن جدید میلان لقب بگیرد. به جز میلان منچستریونایتد و باشگاهی دیگر که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد شرایط هافبک فرانسوی را زیر نظر دارند اما تمایل شخصی این بازیکن حضور در جمع بازیکنان تیم پر افتخار فوتبال ایتالیا و اروپا است.

یوسف فوفانا پس از توافق با شرایط شخصی به تیم موناکو تایید کرد که می خواهد به میلان بپیوندد. باشگاه میلان البته رقم مورد نظر تیم فرانسوی یعنی ۳۰ میلیون یورو را پرداخت نخواهد کرد و مطمئن است که روی مبلغ کمتری با موناکو به توافق می رسد زیرا فوفانا یک سال از قراردادش با تیم فرانسوی باقی مانده است و مطمئنا قرارداد جدیدی با موناکو امضا نخواهد کرد.

یوسف فوفانا با شرایط قراردادی ۴ ساله با حقوقی ۳.۵ میلیون یورویی در هر فصل با میلان به توافق رسیده است و مذاکرات با موناکو ادامه دارد و میلان منتظر پاسخ باشگاه فرانسوی به اولین پیشنهاد آنها است.

۱۰۰۹