کار سخت پرسپولیس برای جذب یحیی عطیه‌الله؛ جنگ بر سر مبلغ رضایتنامه!

کار سخت پرسپولیس برای جذب یحیی عطیه‌الله؛ جنگ بر سر مبلغ رضایتنامه!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله است و البته در این راه جاده صعبی را پیشروی خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، عبدالکریم حسن امروز با انتشار متنی در فضای مجازی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد تا سمت چپ قرمزها باز هم دچار مشکل شود.

نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم بود که مدیریت پرسپولیس پس از مذاکرات فشرده با ستاره قطری، او را برای حضور در لیگ ایران راضی کرد و درنهایت هم این قرمزپوشان بودند که به عنوان قهرمانی رسیدند.
حسن اما پس از پایان لیگ برتر به قطر برگشت و اعلام کرد دیگر به ایران برنمی‌گردد و طبق شنیده‌ها کار خود را در الوکره دنبال خواهد کرد.

مدیران پرسپولیس در این مدت دست روی دست نگذاشته و با یحیی عطیه‌الله مراکشی برای جانشینی عبدالکریم مذاکره داشتند. یحیی تحت قرارداد سوچی روسیه است و قرمزها ابتدا باید رضایت باشگاه او را جلب کنند.

چند روز پیش شایعه شده بود عطیه‌الله در مصاحبه‌ای تاکید کرده به ایران نمی‌آید اما با پیگیری‌ها مشخص شد این خبر کذب بوده و ستاره مراکشی اصلا مصاحبه‌ای انجام نداده است.

پرسپولیس صرفا همراه با یک باشگاه مصری بر سر جذب این بازیکن رقابت دارد و با پرداخت مبلغی معلوق برای رضایتنامه، می‌تواند او را به ایران بیاورد البته قرمزها کار سختی دارند چراکه باید با این مدافع چپ بر سر مسائل مالی به‌طور جداگانه توافق کنند و از طرفی رضایت سوچی را با مبلغی بیشتر از باشگاه مصری جلب کنند.
اکنون باید دید چه سرنوشتی در انتظار سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است و چه بازیکنی به جمع سرخ‌پوشان ملحق می‌شود.

۵۷۹۳