ستاره‌های سابق بارسلونا در اینترمیامی چه آماری دارند؟ (عکس)

ستاره‌های سابق بارسلونا در اینترمیامی چه آماری دارند؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر جهار بازیکن که قبلا در بارسلونا حضور داشته اند، در اینتر میامی بازی می کنند و سرمربی اینتر میامی یعنی تاتا مارتینو هم سابقه هدایت بارسلونا را در کارنامه خود دارد؛ به این ترتیب همین قضیه موجب شده است تا برخی ها به اینتر میامی لقب "مینی بارسا" یا "بارسلونای کوچک" را بدهند.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی سال گذشته در چنین روزی بود که از پاری سن ژرمن به طور کامل جدا شد و راهی اینتر میامی شد. مسی در این یک سالی که در اینتر میامی حضور داشته است، موفق شده است 25 گل به ثمر برساند و 16 پاس گل بدهد. مسی با وجود این که مصدومیت های زیادی را تجربه کرده است اما به طور کلی آمار خوبی داشته است.

جوردی آلبا دیگر بارسایی سابق که در اینتر میامی حضور دارد، در این تیم توانسته است شش گل بزند و هفت پاس گل بدهد. او یک مدافع چپ است و آمار خوبی داشته است. جوردی آلبا در پیروزی دو بر یک اخیر اینتر میامی مقابل شیکاگو فایر موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

سرخیو بوسکتس به عنوان یک هافبک دفاعی در اینتر میامی موفق شده است یک گل بزند و چهار پاس گل بدهد. لوییس سوارز هم که دیر تر از سایر ستاره های سابق بارسلونا به اینتر میامی اضافه شده است، 14 گل زده و 7 پاس گل داده است.

1471