اسکوچیچ مخالف جدی جدایی شیری؛ خیال دانیال راحت نیست!

اسکوچیچ مخالف جدی جدایی شیری؛ خیال دانیال راحت نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه تراکتور مخالفت خود با جدایی مهدی شیری را اعلام کرده و دانیال اسماعیلی فر رقیبی صاحب نام! در این تیم خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری بازیکنی است که ابتدای فصل گذشته به تراکتور پیوست و مدافع راست تی‌تی‌ها در لیگ گذشته بود. با این حال قرمزپوشان تهرانی برای فصل جدید سراغ دانیال اسماعیلی‌فر رفتند و این مدافع گران قیمت را از پرسپولیس به خدمت گرفتند.

باتوجه به حضور دانیال در تبریز گفته می‌شد ممکن است مهدی شیری از تراکتور جدا شود و حتی در روزهای اخیر شایعاتی در این زمینه وجود داشت که طبق شنیده‌ها باشگاه تراکتور و دراگان اسکوچیچ مخالفت صریح خود را اعلام کرده‌اند و سرمربی کروات که سابقه همکاری با شیری در تیم ملی و ملوان را هم داراست، روی حفظ این مدافع تاکید کرده است.

در همین راستا این مدافع باتجربه که هنوز یک سال از قراردادش با تی‌تی‌ها باقی مانده بود، با شروع تمرینات تیمش در اردوی شاگردان اسکوچیچ حضور پیدا کرده تا مشخص شود وی در جمع پرشورها برای فصل آتی هم حضور خواهد داشت.

شیری که سابقه طولانی بازی در تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس، استقلال، فولاد، ملوان و نفت تهران را در کارنامه دارد، رقیبی صاحب نام برای خرید بزرگ تراکتور یعنی دانیال اسماعیلی فر خواهد بود و باید شاهد رقابتی جذاب بین این دو بازیکن سابق پرسپولیس در تبریز باشیم.

شیری در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار تصاویری از اعضای جدا شده تراکتور و آرزوی موفقیت برای آن‌ها نشان داده عزم خود را برای ادامه حضور در این تیم و رقابت با دانیال جزم کرده و باید دید اسکوچیچ از بین دو مدافع نام آشنای خود به کدام بازیکن در جناح راست بازی خواهد داد.

1997