درگیری علی قلی‌زاده با کادرفنی حریف؛ لژیونر فوتبال ایران از کوره در رفت!

درگیری علی قلی‌زاده با کادرفنی حریف؛ لژیونر فوتبال ایران از کوره در رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ لهستان کار خود را آغاز کرده است و علی قلی‌زاده در اولین دیدار فصل برای لخ پوزنان به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، علی قلی‌زاده اکنون در لیگ لهستان حضور دارد و پیراهن تیم لخ پوزنان را به تن می‌کند. شایعات مختلفی در مورد آینده قلی‌زاده مطرح شده و البته هنوز مشخص نیست آیا این بازیکن به لیگ ایران برمی‌گردد یا خیر. ا

وینگر 28 ساله پس از درخشش در سایپا لژیونر شد و دور لیگ ایران را خط کشید اما حالا احتمال بازگشت او وجود دارد. لخ پوزنان فصل گذشته مبلغ کلانی را برای رضایتنامه قلی‌زاده پرداخت کرد اما این بازیکن ناگهان مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.

علی قلی‌زاده اما اکنون در دسترس سرمربی است و در هفته اول لیگ لهستان 27 دقیقه درون ترکیب لخ پوزنان قرار گرفت اما حاصل آن چیزی جز درگیری با نیمکت حریف نبود. قلی‌زاده در دقیقه 85 بازی با کادرفنی تیم حریف درگیر و نهایتا با کارت زرد جریمه شد.

باید صبر کرد و دید آیا علی قلی‌زاده در ادامه کار خود را در لیگ لهستان ادامه می‌دهد یا تصمیم می‌گیرد برای ادامه روند حرفه‌ای خود بار دیگر حضور در لیگ ایران را تجربه کند.

گفته می‌شود او حاضر شده در ازای نگرفتن مطالباتش از باشگاه لهستانی، رضایتنامه‌اش را از این باشگاه بگیرد و به پرسپولیس بیاید و باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

5793