عکس؛ شباهتی که پیراهن جدید رئال مادرید با پیراهن 11 سال پیش دارد

عکس؛ شباهتی که پیراهن جدید رئال مادرید با پیراهن 11 سال پیش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کمپانی آدیداس که اسپانسر پیراهن های رئال مادرید است، به تازگی از پیراهن سوم رئال مادرید برای فصل جدید رونمایی کرده است و این پیراهن شباهت های زیادی با پیراهن سوم سال های نه چندان دور رئال مادرید دارد.

به گزارش فوتبالی ، در حقیقت رنگ اصلی در پیراهن سوم رئال مادرید، رنگ نارنجی است. از این پیراهن با حضور ستاره هایی مثل کیلیان امباپه، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور رونمایی شده است. رنگ اصلی پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 2013/14 هم رنگ نارنجی بود. در آن فصل هم کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و مادریدی ها توانستند فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری در آن فصل شوند.

حالا پس از یازده سال دوباره رنگ پیراهن سوم رئال مادرید نارنجی است و شباهت قابل توجهی با آن پیراهن دارد. البته رنگ نارنجی استفاده شده در پیراهن سوم رئال مادرید برای فصل جدید، کمی کمرنگ تر از رنگ نارنجی استفاده شده در پیراهن فصل 2013/14 است.

در فصل 2013/14، ستاره هایی مثل گرت بیل، کریم بنزما، مارسلو و مهم تر از همه کریستیانو رونالدو در رئال مادرید حضور داشتند و آن پیراهن را پوشیدند. در حال حاضر ستاره هایی مثل امباپه، بلینگام و وینیسیوس جونیور جای آن ها را گرفته اند.

1471