برگزاری بازی‌های لیگ در آخر هفته؛ چقدر امکان پذیر است؟

برگزاری بازی‌های لیگ در آخر هفته؛ چقدر امکان پذیر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آیا برگزاری همه بازیهای لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه امکان پذیر است؟

به گزارش فوتبالی، داود رفعتی دبیر استاندارسازی ورزشگاه‌ها در کنار صحبت های خود مبنی بر رفع ایرادات ورزشگاهها به این نکته اشاره کرد که طبق دستور رییس فدراسیون فوتبال، دیدارهای لیگ برتر در فصل آتی همگی روزهای پایانی هفته یعنی پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

موضوعی که طبیعتا روی استقبال تماشاگران از بازیها تاثیرگذار خواهد بود اما سوالی که مطرح می‌شود این است که برگزاری تمام بازیهای لیگ برتر در روزهای پایانی هفته، چقدر امکان اجرایی شدن دارد؟

باید در نظر داشت تیمهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا شرکت می کنند و اگر سپاهان هم بازی پلی آف خود را برنده شود به این جمع ملحق خواهد شد؛ مسابقاتی که روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و هر هفته حداقل یک تیم ایرانی میهمان خواهد بود و طبیعتاً بازی برای این تیم پس از سه روز در لیگ برتر سخت خواهد شد!

وقتی یک تیم ایرانی روز دوشنبه در خارج از ایران بازی کرده، در بازگشت به ایران، نهایتا دو جلسه، فرصت آماده‌شدن برای بازی لیگ برتری‌اش را دارد که همین موضوع می‌تواند برای برخی تیمها، مشکل‌ساز باشد.

از طرف دیگر مسابقات سطح دو آسیا که تراکتور در آن حضور دارد و شاید سپاهان هم وارد آن شود، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و با این وضعیت، بعید است که بتوان همه مسابقات لیگ را در روزهای پایانی هفته برگزار کرد.

1997