حضور غیرمنتظره هافبک منچستریونایتد در تمرین تیم دانمارکی

حضور غیرمنتظره هافبک منچستریونایتد در تمرین تیم دانمارکی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه نوردشلند اعلام کرد که خوان ماتا بازیکن اسبق والنسیا، چلسی و منچستریونایتد که پس از تجربه اخیرش در ویسل کوبه در ژاپن بدون تیم است، با باشگاه دانمارکی تمرین خواهد کرد و برخی رسانه ها گزارش داده اند که ممکن است که در این  فصل به آنها ملحق شود. 

به گزارش فوتبالی، شاید عجیب به نظر برسد اما ماتا سالهاست که با باشگاه دانمارکی رابطه خوبی دارد. در حقیقت این باشگاه در سال 2018 یک درصد از درآمدهای بلیت فروشی بازی مقابل کلیفتونویلت را به بنیاد خیریه ماتا اختصاص داد. ماتا سالهاست که در پروژه خیریه "کامون گل" کار می کند و از بازیکنان فوتبال می خواهد که یک درصد از حقوقشان را صرف امور بشردوستانه کنند.

اگر ماتا به باشگاه نوردشلند ملحق شود، در آن جا با مایکل اسین هم تیمی سابقش در چلسی مواجه می شود. در حقیقت اسین در حال حاضر یکی از کمک مربیان در باشگاه نوردشلند است.

ماتا پس از ترک ویسل کوبه به سوئد سفر کرده است چرا که همسرش در آن جا زندگی می کند. نوردشلند نیز در این کشور اردو زده و به همین خاطر ماتا به تمرینات آنها ملحق شده است.

فیل رادلی مدیر ورزشی نوردشلند گفته است که حضور ماتا در تمرینات می تواند خبر خوبی برای بازیکنان جوان باشد تا آنها الگو بگیرد. چند هفته پیش شایعاتی در مورد پیوستن ماتا به مالمو مطرح شده بود.

4125