مورینیو در چه صورتی به لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 می‌رسد؟

مورینیو در چه صورتی به لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - از فردا بازیهای مرحله رفت در دور برگشت لیگ قهرمانان جدید برگزار می شود که فنرباغچه با هدایت ژوزه مورینیو نقش مهمی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ترکیه ای می خواهد که به بالاترین تورنمنت باشگاهی در اروپا برگردد و تا کنون خریدهایی نظیر سویونجو، توسان، کرونیچ، سن ماکسیمین و النصیری را داشته است .

اولین سد در مسیر فنرباغچه قرار است که باشگاه لوگانو ، نماینده کشور سوییس باشد. آنها در صورت غلبه بر تیم سوییسی باید در مرحله بعدی به مصاف باشگاه لیل فرانسه بروند که حریف دشواری برای آنها به شمار می رود. فنرباغچه در صورت غلبه بر این دو رقیب باید در مرحله ای دیگر حضور پیدا کند تا  برای اولین بار در شانزده سال اخیر به مرحله اصلی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

فنرباغچه با هدایت مورینیو بدین ترتیب برای راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سه بازی نیاز دارد. آنها در ابتدا دو بازی رفت و برگشتی با لوگانو خواهند داشت و در صورت غلبه بر این تیم هم دو بازی رفت و برگشتی با لیل خواهند بود و بعد از آن نوبت مرحله ای دیگر برای کسب سهمیه است.  آنها در مرحله سوم ممکن است که به مصاف یکی از تیم های اسلاویا پراگ، یونیون سن ژیلوا، لایپزیش، توئنته، دینامو کیف، پارتیزان بلگراد یا رنجرز بروند. مورینیو در صورت عبور از همه این مراحل می تواند به یکی از 36 تیم حاضر در مرحله  اول لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 تبدیل شود.

4125